سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد:

حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در نمازجمعه موجب افزایش بصیرت و آگاهی اجتماعی می‌شود

ملارد(پانا)- سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد در مورد اهمیت شرکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در نمازجمعه گفت حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در مراسم عبادی نماز جمعه موجب افزایش بصیرت و آگاهی اجتماعی آن‌ها خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در نمازجمعه موجب افزایش بصیرت و آگاهی اجتماعی می‌شود

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش ملارد در مورد ضرورت شرکت کردن فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بیان کرد: حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در نمازجمعه موجب افزایش بصیرت و آگاهی اجتماعی آن‌ها خواهد بود و آگاهی مضاعف در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و اعتقادی را برای آنان به همراه دارد.

وی ادامه داد: نمازجمعه بزرگترین پایگاه فرهنگی و اجتماعی هر شهر است و لازم است ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و همکاران در آن معرفی شود تا بیش از پیش مردم و مسئولین با نخبگان و فرهیختگان آشنا شده و از توانمندی آنان بهره‌مند شوند.

تیموری‌راد افزود: همچنین نماز جمعه، یک عبادت بزرگ دسته‌جمعی است و تلطیف روح و جان، شستن دل از آلودگی‌های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب از نتایج برگزاری این عبادت است و خداوند به کسانی که نماز جمعه را مهم بشمارند از جانب خود ثوابی حقیقی و دائمی عنایت می‌کند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار