سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد:

تشکیل کمیته توسعه شاخص‌های آموزشی یکی از راه‌های حل مشکلات مدارس است

ملارد (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد در بازدید میدانی از ۴ فاز مسکن مهر صفادشت، راه حل مشکلات آموزش و پرورش را تشکیل کمیته توسعه شاخص‌های آموزشی و بررسی مشکلات عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته توسعه شاخص‌های آموزشی یکی از راه‌های حل مشکلات مدارس است

سعید تیموری راد، سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد ضمن بازدید میدانی همراه با امامان جمعه ملارد و صفادشت، از مسکن مهر و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره)، از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های مردم آشنا شد و در نشست پرسخ و پاسخ با مردم، پاسخگوی سوالات آنان بود.

وی در این نشست بیان کرد: مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف، با دلسوزی و اهتمام مسئولین حل می‌شود و مجموعه آموزش و پرورش هم با نهایت توان و برنامه‌ریزی در رفع و رجوع این معضلات مربوط به دانش‌آموزان، اولیاء، همکاران و مدیران می‌کوشد.

تیموری‌راد افزود: از طریق ارتباط گسترده و دیدار با مردم، مشکلات را پیگیری می‌کنیم و پس از بررسی شرایط موجود، راهکارهای لازم را جهت حل مشکلات آن‌ها ارائه می‌دهیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد گفت: یکی از عمده‌ترین راه‌های حل این مشکل، تشکیل کمیته توسعه شاخص‌های آموزشی با حضور مسئولین شهرستان است که بطور مثال در مدارس مسکن مهر چه مشکلاتی وجود دارد و پس از تدوین شاخص‌های ویژه‌، رسیدگی و پیگیری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در مدارس، شنیدن مشکلات موجود نظیر انشعابات مدارس است و امیدواریم با تشکیل کمیته توسعه، این مشکلات با سرعت بیشتری رفع شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار