برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش وپرورش خراسان‌رضوی با حضور رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان امام علی علیه السلام مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: آموزه های دینی ما توصیه دارند تا در ارتباط با مردم برای آنها ارزش قائل شده و آنها را به شکل ابزار نگاه نکنیم. در روابط عمومی باید با توجه به تعابیر قرآنی انسان ها را کریم بدانیم.

محمدزاده با اشاره به اینکه روابط عمومی ها بزرگترین ابزار تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند افزود: اگر می خواهید از یک چنین ابزاری خوب استفاده بکنید بهترین ها را باید به این کار بگمارد، بنابراین سعی شده است در بدنه حوزه روابط عمومی ستاد از افرادی متخصص و متعهد بهره برد تا بتوان اهداف والای نظام جمهوری اسلامی را بویژه در دایره تعلیم و تربیت اسلامی محقق کرد.

وی اظهار کرد: به روابط‌عمومی‌نباید به عنوان گزارشگر وقایع اتفاقیه نگاه کرد این هست ولی علاوه بر این باید منعکس‌کننده آمال، آرزوها و خواسته های جامعه هدف باشد درهمین راستا روابط عمومی‌ها باید با استخراج، دسته‌بندی و انتقال اخبار و مطالبات عمومی ‌به مدیران راه را برای برنامه‌ریزی راهبردی بازکنند تا بتوانیم محیطی آرام و امن از لحاظ روانی برای دانش آموزان و معلمین در سطح مدارس با بکارگیری ظرفیت های رسانه ای برای آنها فراهم آوریم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی روز روابط عمومی را فرصتی دانست تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان یک هنر برتر بدانیم تا نقش روابط عمومی ها را امروزه در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی نقش روابط عمومی بعنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای در حوزه تعلیم وتربیت را از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات دانست.

این گردهمایی با ارائه کارگاه های آموزشی در قالب کارگروه های تخصصی تولیدمحتوا، خبر و رسانه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار