رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

جامعه معلمان ظرفیت بالایی برای روابط عمومی‌ها هستند

مشهد (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد جامعه معلمان ظرفیت بالایی برای روابط عمومی‌ها هستند و روابط‌عمومی‌ها در عصر ارتباطات نوین، موثرترین افراد هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جامعه معلمان ظرفیت بالایی برای روابط عمومی‌ها هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی، گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش وپرورش خراسان رضوی که با هدف به روز رسانی اطلاعات، تبیین سیاست ها و تبادل تجربیات در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان امام علی علیه السلام برگزار شد، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با اظهار خرسندی به جهت حضور در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات استان خراسان رضوی، گفت: ارتباط با مجموعه های تاثیرگذار شهرستان از جمله خبرنگاران، تشکیل بانک های اطلاعاتی مناسب و تلاش در جهت شکوفایی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی از جمله اهداف اصلی ما است که باید در این راه تلاش مضاعف انجام شود.

مصطفی بابایی، روابط عمومی ها را افسران جهاد تبیین دانست و افزود: در هفته معلم بیشتر از ۶هزار دقیقه اخبار مربوط به آموزش و پرورش روی آنتن صدا و سیما نشست و این رقم بیش از ۵ برابر ۷ ماه قبل بوده است.

وی به اهمیت خبر و خبرنویسی پرداخت و ادامه داد: فرهنگ در جامعه ما نیاز به یادآوری و تقویت دارد و پس از جنگ تحمیلی با اندکی تبلیغات موفق به رشد و بالندگی شدیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جامعه معلمان، ظرفیت بالایی است و روابط عمومی ها در عصر ارتباطات نوین، موثرترین افراد هستند، منوط به اینکه خلاقیت در کار هیچ وقت فراموش نشود.

رییس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: شما باید جریان ساز باشید، شماها در حوزه اطلاع رسانی حاج قاسم حوزه خود بوده و هر نفر یک سردار باشید.

بابایی اضافه کرد: وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز و ۸۰ هزار معلم، ظرفیت بالایی است که بهترین مکان، برای تولید سرمایه اجتماعی است. من از شما انتظار کار گروهی دارم و با کار گروهی به اهداف مورد نظر دست پیدا می کنیم. ما باید در گام اول خود را تقویت کنیم. در حوزه استحفاظی تولید محتوای انبوه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید جریان ساز بوده و پیوست رسانه ای در همه کارها داشته باشند. تعامل با سایر نهادهای درون دستگاهی و برون دستگاهی در قالب شورای اندیشه ورز را در دستور کار خود قرار داده و با رسانه ها تعامل جدی برقرار کنند.

در پایان از کارشناسان روابط عمومی ادارت استان خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار