اختتامیه اولین پیش کنگره شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان دیر برگزار شد

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین اختتامیه اولین پیش کنگره ۲۷ شهید دانش‌آموز و هشت شهید فرهنگی شهرستان دیر گفت مهمترین کار برای فعالیت‌های آموزشی و تربیتی فراهم کردن بستر تربیتی است که حاصل آن تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اولین پیش کنگره شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان دیر برگزار شد

علی موحدی در دبیرستان جوادالائمه بردستان، با برشمردن انواع تجارت از دیدگاه آیات قرآن، اظهار کرد: شهدا از میان همه تجارت ها، تجارت نجات بخش با شرایطی که خداوند فرموده است را انتخاب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای برگزاری اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان، حدود ۵۸۲ یادواره شهدا در شهرستان ها برگزار کرده ایم.

وی بیان کرد: از رهگذر برگزاری یادواره شهدا به دنبال عمق بخشی به فعالیت های تربیتی هستیم و این عمق بخشی از کف مدرسه تا خانواده ها ادامه دارد.

موحدی خاطرنشان کرد: مصونیت بخشی معنوی و فکری به دانش آموزان و مدارس از اهداف دیگر برگزاری یادواره شهدا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: بنای آموزش و پرورش استان بوشهر این است که ارزش های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های شهدا با بازگشایی مدارس در مهرماه در سراسر استان دنبال شود.

وی گفت: سرود ارزشمند سلام فرمانده که در کشور فراگیر شده برای دشمنان فرهنگی ما بسیار سخت و گران تمام شده است.

موحدی افزود: آموزش و پرورش استان بیش از پیش به دنبال اجرای چنین برنامه های فرهنگی است، البته به هیچ وجه از تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان غافل نیستیم.

عبدالحسین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: همه شهیدان برجسته و شاخص بودند اما حقیقتا در میان شهدا، شهدای دانش آموز حال و هوایی خاص و عجیب داشتند.

عبدالحسین جهانگیری افزود: این شهدا از کلاس و مدرسه و نیمکت خداحافظی و به میدان های جبهه رفتند و کلاس عاشقی بازکردند و آزمون جهاد دادند و کارنامه شهادت گرفتند.

در پایان از خانواده های معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار