پیام نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان

بوشهر(پانا) - پیام نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان

متن پیام ابراهیم رضایی به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

آموزش و پرورش علاوه بر رسالت تزکیه و تعلیم، پیش‌قراول و طلایه‌دار حرکت‌ها و جنبش‌های انقلابی، اجتماعی، سیاسی و ... بوده و است.

تقدیم شهیدان حیدری، شریفی، موسوی و میگلی‌نژاد به‌عنوان بخشی از جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی استان بوشهر در طلیعه اسقاط رژیم پهلوی و برآمدن انقلاب اسلامی، نشان و تائیدی بر راهبری این قشر فرهیخته در شکل‌گیری و پیروزی نهضت امام راحل(ره) است. امری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دفاع مقدس، نمود بیشتر و واضح‌تری یافت. شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر نشان مصداق بارز مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیْهِ ۖ پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند؛ که جانشان را در تعظیم و تکریم شعائر انقلاب به این آب و خاک تقدیم کردند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان فرهنگی و دانش‌آموزی استان بوشهر از دست‌اندرکاران کنگره پاسداشت یاد و خاطره ایشان تقدیر و تشکر و امتنان را دارم. بی‌شک رسالت امروز آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم، تزکیه و نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد و شهادت در وجود آینده‌سازان این آب و خاک است که امید است به فضل الهی و به مدد فرهنگیان زحمتکش و تلاشگر تحقق عینی یابد.

ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار