برگزاری مرحله فینال مسابقات مناظره دانش‌آموزی در اصفهان

اصفهان (پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت دانش‌آموزان اگر در مدرسه تمرین نقد، انتقاد، گفتگو ،مناظره و پیشنهاد داشته باشد قطعا می‌توانند برای آینده بهتر کشور موثر باشند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله فینال مسابقات مناظره دانش‌آموزی در اصفهان

مسابقات فینال مناظره دانش آموزی در استان اصفهان به صورت تفکیک جنسیت و در جنسیت دختران بین کاشان و ناحیه دو و در جنسیت پسران بین نجف آباد و کاشان برگزار شد.

سید علی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در ابتدای این جلسه گفت: یکی از ویژگی های دوران نوجوانی روحیه نقادی، پرسشگری، تعقل واستدلال خواهی است که در آموزش و پرورش باید به آن بیشتر توجه شود و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه مقام معظم رهبری اطلاعات باید درست و دقیق به نسل جدید معرفی شود تا دانش آموزان بتوانند از هویت خودشان انقلاب، نظام و کشور دفاع کنند.

وی افزود: آن چیزی که جوان ما به دنبال آن است، تعقل، منطق و استدلال است که در مجموعه سازمان دانش آموزی این مناظرات دانش آموزی ابتکار بسیار خوبی است که برای افزایش مواردبالا بسیار مفید است.

سید علی مدینه ادامه داد: با گسترش شیوع کرونا فضای مجازی شتاب زیادی پیداکرد که متاسفانه آسیب هایی را هم به دنبال داشت، جوان ما اگر خوبی ها و بدی ها ،مزایا و معایبی که فضای مجازی دارد را بداند به خوبی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تاکید کرد: دانش آموز ما با پیشنهاد دادن و مناظره مرتبط باشد که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ، و مطالبات رهبری از آموزش و پرورش است.

مدینه ادامه داد: دانش آموزان اگر در مدرسه تمرین نقد، انتقاد، گفتگو مناظره و پیشنهاد داشته باشد قطعا می توانند برای آینده بهتر کشور موثر باشند.

وی تصریح کرد: اگر اندیشیدن باعث انتخاب راه درست شود قطعا می تواند دنیا وآخرت انسان را تضمین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار