معاون توسعه منابع آموزش و پرورش اصفهان:

97/5 درصد دانش‌آموزان استان اصفهان برای کتب درسی ثبت‌نام کردند

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد 97/5 درصد دانش‌آموزان استان اصفهان ثبت‌نام کتب درسی را انجام دادند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
97/5 درصد دانش‌آموزان استان اصفهان برای کتب درسی ثبت‌نام کردند

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ظهر امروز در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: حوزه معاونت توسعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و اگر کاری خلاف مقررات عمل شود، ممکن است به مراجع قانونی معرفی شوند.

وی افزود: مدیران برای این حوزه یک برنامه منسجم با چشم‌انداز وسیع تدوین کنند.

مدینه گفت: تابستان بسیار داغی از نظر نیروی انسانی، فضا و تجهیزات در انتظار است، اما با عنایت حق تعالی به خوبی عبور خواهیم کرد و سال تحصیلی شایسته را آغاز خواهیم کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: 300 پروژه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در آموزش و پرورش استان اصفهان داریم و حدود 1600 میلیارد برای تکمیل آنها نیاز داریم که در جریان سفر رئیس‌جمهور حدود 700 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به خیرین توجه ویژه داشته باشید و هرچه می‌توانید آنان را تکریم کنید چرا که آنان بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بحث نیروی انسانی اولویت با تکمیل کلاس درس است و هیچ کلاس درسی نباید بدون معلم باقی بماند و در این زمینه نیاز است به صورت ویژه به موضوع پروژه مهر پرداخته شود.

وی تصریح کرد: 97/5 درصد دانش‌آموزان استان اصفهان در بحث ثبت‌نام کتب درسی شرکت داشته‌اند و در مسافرت‌های نوروزی 750 نفر شب در هر روز در استان اسکان داده شده‌اند.

مدینه گفت: در بحث سفرهای فرهنگیان اقدامات لازم انجام شده و در حال حاضر در شمال، مشهد و چادگان امکان اسکان داریم و در حال عقد قرارداد برای سفرهای کیش، شیراز و سایر نقاط نیز هستیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در بحث پژوهش استفاده از معلمان خوش‌فکر جوان مورد تأکید ویژه قرار گیرد و پژوهش‌ها به سمت کاربردی شدن پیش برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار