مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

نتیجه اثربخشی آموزش و پرورش، تربیت انسان‌های مومن، انقلابی، متعهد و سخت‌کوش است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت نتیجه کارآمدی و اثر بخشی آموزش و پرورش تربیت انسان‌های مومن، انقلابی، متعهد و سخت‌کوش است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه اثربخشی آموزش و پرورش، تربیت انسان‌های مومن، انقلابی، متعهد و سخت‌کوش است

جواد جنگی، در آغاز اولین جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان آذربایجان غربی افزود: طبق سیاست گذاری‌های انجام شده تاکید بر اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش و تحقق ساحت های شش گانه این سند است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی در کشور است که رساندن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه را دنبال می کند گفت: برنامه ریزی برای اجرای سند تحول در راستای تحول آفرینی و انسان سازی بر اساس شایسته سازی های پایه، لازمه توسعه و پیشرفت خواهد بود.

جنگی ادامه داد: بر اساس سند چشم انداز افق ۱۴۰۴، تحول در آموزش و پرورش با هدف ارتقا کیفی در سه حوزه تربیت دانش و مهارت با در نظر گرفتن سلامت جسمی و روحی دانش آموزان مد نظر است تا بتوان انسان‌های ساعی و سختکوشی تربیت کرد.

وی افزود: آموزش حضوری در مدارس سراسر استان بصورت مطلوبی محقق شده است، بنابراین باید موفقیت در امتحانات پایان سال که از عوامل مهم در ارتقاء شاخص‌های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش است در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه متولیان فرهنگی جامعه باید گذاره های ارزشی را در محیط مدرسه و جامعه ساری و جاری کنند، گفت: آماده سازی دانش آموزان از ابعاد مختلف و براساس ساحت‌های 6 گانه تربیتی موضوعی است که باید سیاستگذاران این بخش با جدیت دنبال آن باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار