رییس سازمان دانش‌آموزى استان آذربایجان غربى:

ترویج کار تشکیلاتى براى سازمان‌ها در دستور کار نظام تعلیم و تربیت قرار دارد

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزى استان آذربایجان غربى ترویج کار تشکیلاتى و گروهى و تربیت رهبران جوان براى این سازمان‌ها را از برنامه‌هاى مهم نظام تعلیم و تربیت خواند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ترویج کار تشکیلاتى براى  سازمان‌ها در دستور کار نظام تعلیم و تربیت قرار دارد

حسین عباس زاده در آیین نمادین استانى دوره آموزشى رهبران جوان ویژه یاورمربیان تشکیلاتى که در منطقه مرحمت آباد استان آذربایجان غربی برگزار شد، توجه به کار تشکیلاتى را از برنامه هاى مهم آموزش و پرورش خواند و گفت: آسیب شناسى جامعه و پیاده سازى راهکارهاى لازم براى حل آسیب هاى موجود در نظام تعلیم و تربیت پیگیرى مى شود؛ کار تیمى و تشکیلاتى یکى از نیازهاى اساسى جامعه امروز به حساب مى آید و آموزش و پرورش برنامه ریزى ویژه ای برای این مهم دارد.

وى گفت: همه تشکل هاى دانش آموزى فعال در آموزش و پرورش به نوعى کار تشکیلاتى را ترویج مى دهند، تشکیلات سازمان دانش آموزى نیز در همه زیر مجموعه هاى خود مروج کار سازمانى بودا و همفکرى،همدلى و همکارى شعار اصلى این مجوعه است.

عباس زاده ادامه داد: هر تشکیلاتى به رهبران خوش فکر، آموزش دیده و خلاق نیاز مبرم دارد و تربیت این افراد در کنار فعالیت هاى تشکیلاتى باید مورد توجه قرار گیرد، در نظام تعلیم و تربیت نیز این سازمان دانش آموزى است که این وظیفه خطیر را سازماندهى مى کند.

رییس سازمان دانش آموزى آذربایجان غربى عدم توجه کافى به تربیت رهبران جوان را یک عقب گرد در موضوعات مختلف اجتماعى دانست و گفت: جوامع موفق تربیت رهبران و مدیران در کنار کار گروهى را در دستور کار خود دارند، رهبر تیم همانند یک شطرنج باز حرفه اى، رفتارهای طرف مقابل را پیش بینى مى کند و متناسب با آن عمل مى کند.

عباس زاده گفت: یاور مربیان تشکیلاتى که به نوعى سر گروه هاى تشکل پیشتازان هستند، وظیفه رهبرى تیم هاى خود در مجموعه هاى خود را دارا هستند و ما باید در این راه کنار آنان باشیم تا جامعه فردا رهبران جوان و با تدبرى را دارا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار