مراد مرادی:

معلمان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که سرنوشت آینده سازان کشور در گرو زحمات آنهاست

تهران (پانا) - همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تقدیر از فرهنگیان نمونه شهر تهران، معلمان را سرمایه ارزشمندی دانست که سرنوشت آینده سازان کشور در گرو، ایثارگریها و مجاهدت‌های خالصانه آنهاست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که سرنوشت آینده سازان کشور در گرو زحمات آنهاست

مراد مرادی، جانشین فرماندهی ناجا ضمن تبریک هفته پاسداست شان و مقام معلم، معلمان را سرمایه های ارزشمندی دانست که سرنوشت آینده سازان کشور در گرو، ایثارگری ها و مجاهدت های خالصانه آنهاست.

وی با بیان اینکه «معلمی شغل انبیاست» گفت: رسالت اول همه انبیاء توصیه به مکارم اخلاقی است و معلمان که وارثان انبیا در حوزه تعلیم و تربیت هستند، با عشق و علاقه و ایثار، خدمت می کنند و در تحقق روحیه ی اخلاقی و تربیتی و اعتلای شخصیت دانش آموزان و در پی آن ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه نقش بسزایی دارند.

سرهنگ مرادی افزود: نیروی انتظامی از زمان های گذشته با عقد تفاهم نامه هایی با آموزش و پرورش، در راستای آگاه سازی و پیشگیری از آسیب های نوظهور اقدامات فراوانی انجام داده است و اکنون نیز آمادگی خود را برای همکاری در تمام عرصه های آموزشی و کاهش آسیب های اجتماعی همسو با اهداف و برنامه های آموزش و پرورش اعلام می دارد.

وی در پایان با بیان اینکه مهمترین وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت برای جامعه است خاطرنشان کرد: اینجانب به نمایندگی از فرماندهی نیروی انتظامی قدردان زحمات و ایثارگری های جامعه فرهنگیان به ویژه معلمان فداکار هستم و همکاران ما در پلیس پایتخت، علاوه بر انجام خدمات فرهنگی و آموزشی آمادگی دارند، خدمات مختلفی را در راستای حمایت از عرصه علم آموزی و دانش اندوزی ارائه می دهند.

همکاری دو نهاد آموزش و پرورش و نیروی انتظامی همواره سازنده و اثرگذار است

در ادامه این دیدار، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، همکاری دو نهاد آموزش و پرورش و نیروی انتظامی را که سابقه ای طولانی دارد، سازنده و اثرگذار عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی سابقه درخشانی در زمینه فرهنگ سازی دارد و از ارگان‌های پیشرو در این خصوص است و با توجه به اینکه بخش عمده ای از فعالیت های آموزش و پرورش شهر تهران بواسطه پایتخت و کلان شهر بودن، وابسته به تعامل با سایر دستگاه هاست و نیروی انتظامی از جمله مهمترین دستگاه های مرتبط با امر تعلیم و تربیت و در راستای ساحت تربیتی، اعتقادی، عبادی و اخلاقی است که در موارد بسیاری همپوشانی و نقاط مشترک داریم و در جامعه ای که این دو رکن رکین و نهاد مقدس در کنار هم باشند، هم افزایی قابل توجه ای رخ می دهد.

وی با اشاره به توصیه های هفتگانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دومین توصیه معظم له در این بیانیه، مربوط به موضوع معنویت و اخلاق است که دارای بعدی همگانی و عمومی است و فعالیت نیروی انتظامی و آموزش و پرورش را برای نهادینه کردن ارزش ها و ایجاد امنیت در کنار برجسته سازی ارزش های معنوی در جامعه، می تواند در رشد و شکوفایی استعدادها و بروز ارزش های اخلاقی موثر باشد.

کریمیان در ادامه گفت: امنیت با احساس امنیت متفات است، احساس امنیت کنونی جامعه ارمغانی است که از طریق جانفشانی ها، مجاهدت ها، رشادت ها و شهادت های همه نیروهای مسلح و آحاد ملت شهید پرور ایران به خصوص نیروهای خدوم انتظامی محقق شده است.

وی در پایان معلمان را معماران و هنرمندان جاودانه ای دانست که با انجام اقدامات انسان ساز خود منشا خیر و برکت و عامل رشد و توسعه کشور و مبنای اصلی آبادانی جامعه قلمداد می شوند.

گفتنی است در ادامه این دیدار، مرادی جانشین ناجا به نمایندگی از سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اهدای لوح تقدیر به علیرضا کریمیان و جمعی از معلمان نمونه شهر تهران، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام و مقام شامخ معلم را پاس داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار