مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست شورای دبیران مدرسه مکتب الزهرا (س) منطقه١۴:

احترام به مقام معلم بایدبه صورت فرهنگ سازمانی شود

تهران(پانا) - علیرضا کریمیان با حضور در جلسه شورای دبیران مدرسه مکتب الزهرا (س)، از نزدیک در جریان روند اجرایی شدن فعالیت‌ها و اقدامات این مدرسه در خصوص اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار گرفت و عنوان کرد احترام به مقام معلم بایدبه صورت فرهنگ سازمانی شود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
احترام به مقام معلم بایدبه صورت فرهنگ سازمانی شود

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در جمع معلمان مدرسه مکتب الزهرا (س) ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم؛ بزرگ ترین و والاترین شأن خود را معلمی عنوان کرد.

وی احترام به مقام معلم و تبیین جایگاه فاخر و ارزشمند معلمان در جامعه را حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: احترام به مقام معلم علاوه بر اینکه باید به صورت یک فرهنگ سازمانی شود دارای جایگاهی معنوی و ارزشمند است که از احترام همه اندیشمندان و بزرگان در طول تاریخ بهره مند بوده و است و این احترام در جامعه دارای ریشه ای عمیق در جان و فرهنگ همه ما دارد که انعکاس و تجلّی احترام به معلم از آن نشأت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران معلمان را معماران و هنرمندانی دانست که با انجام اقدامات انسان ساز، منشأ خیر و برکت و عامل رشد و توسعه برای همه جوامع هستند.

وی در ادامه افزود: حضور در جمع معلمان فرهیخته از جمله افتخارات و موهباتی است که همواره موجبات رشد اخلاقی و معنوی را فراهم می سازد و این حضور به منظور کاهش فاصله ایجاد شده میان مسئولین و معلمان عزیز و در راستای استفاده از ظرفیت مشورتی معلمان توانمند، خلاق و پرتلاش شهر تهران برای تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها است.

کریمیان برگزاری جلسات مدیران در مدارس را عامل موثری در ایجاد پل ارتباطی دو سویه میان مدیران با مدارس و معلمان تلقی کرد که منجر به اتفاقات و تصمیمات مطلوبی در حوزه اهداف و برنامه ها می شود که اهم آن؛ اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که از خواسته های موکد مقام معظم رهبری است.

گفتنی است در ادامه این نشست، معلمان مدرسه مکتب الزهرا(س) به بیان نقطه نظرات خود با مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران پرداختند و پیرامون موضوعاتی چون: مهارت افزایی، توجه به آسیب های اجتماعی دانش آموزان، مسائل رفاهی فرهنگیان، ثبت نام مدارس و کتب درسی و مسائل جاری در آموزش و پرورش به بحث و گفت و گو نشستند.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، همچنین از کلاس ها و فضاهای آموزشی و تربیتی مدرسه مکتب الزهرا (س) منطقه 14 بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی شدن فعالیت ها و اقدامات این مدرسه در خصوص اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار