درخشش دانش‌آموزان امیدیه در جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش‌آموزی

امیدیه (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی سال۱۴۰۱-۱۴۰۰ باحضور رئیس سلامت و بهداشت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، امام جمعه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان در سالن باران شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان   امیدیه در جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش‌آموزی

مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره کشوری و استانی سفیران سلامت دانش آموزی با حضور علی بنیادی رییس اداره سلامت و بهداشت استان خوزستان و دیگر مسئولان در شهرستان امیدیه برگزار شد.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش امیدیه در گفت و گو با پانا در این خصوص اظهار کرد: ششمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی با محوریت شیوه های زندگی سالم با هدف یادگیری مفاهیم بهداشتی و انتقال آن به دوستان، خانواده و همچنین ارتقای فرهنگ سلامت در سطح مدارس و جامعه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره که با موضوعات و رشته های مختلف و ارائه تولید محتوا به منظور ترویج شیوه های زندگی سالم برگزار شده بود، دانش آموزان امیدیه خوش درخشیدند.

کرایی ضمن تبریک به درخشش دانش آموزان شهرستان در این جشنواره از همه دست اندرکاران این حوزه از مدیران و مربیان، دانش آموزان، اولیا و... تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه فاطمه شریفی کارشناس بهداشت و سلامت اداره آموزش و پرورش امیدیه با تاکید بر ترویج شیوه زندگی سالم و فراهم کردن محیط سالم و بهداشتی در مدارس از تمام کسانی که در این امر تلاش مجدانه کردن تشکر کرد و در پایان اسامی برگزیدگان کشوری در این جشنواره بدین شرح اعلام کرد:

( رویا رحیمی متوسطه دوم دبیرستان غیر دولتی شهدای نفت رتبه سوم کشوری در رشته پادکست)

(محمد طاها لرکی سوم ابتدایی در رشته سخنوری رتبه دوم استانی از دبستان شهید مندنی زاده)

(نازنین زهرا لرکی پایه دوم ابتدایی رتبه اول از دبستان شهیدان شهرویی و بهمئی)

و در (رشته کاریکاتور متوسطه اول ریحانه شکیبا کیا رتبه دوم از دبیرستان شاهد مائده) برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار