نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی:

امروز وقت عمل به وعده‌های ارائه شده به معلمان فرا رسیده است

قرچک (پانا) - نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از معلمان نمونه قرچک گفت امروز وقت عمل کردن به وعده‌ها رسیده تا بتوان جایگاه معلمان را در بخش‌های مختلف به نقطه مطلوب رساند.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز وقت عمل به وعده‌های ارائه شده به معلمان فرا رسیده است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قرچک، حسین نوش‌آبادی در آئین تجلیل از معلمان نمونه قرچک که در کانون فرهنگی ملائک آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مسائل آموزش و پرورش و فرهنگیان، سال‌هاست که مسئولان و مدیران به اندازه کافی حرف زده‌اند و امروز وقت عمل کردن به وعده‌ها رسیده تا بتوان جایگاه معلمان را در بخش‌های مختلف به نقطه مطلوب رساند.

وی در ادامه تصریح کرد: هر چند که همگان به جایگاه رفیع و والای آموزش و پرورش اعتراف دارند ولی منزلت بخشیدن به معلم و جایگاه تعلیم وتربیت باید با انقلاب از قلب‌ها آغاز شود تا بتوان اتفاقات مهم و اثربخشی را در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش ایجاد کرد.

نوش‌آبادی تأکید کرد: برای رفع مشکلات موجود در آموزش و پرورش و مدیریت و اداره کردن نظام تعلیم و تربیت، باید از مشارکت مردم استفاده کرد که نمونه بارز آن را می‌توان در جهاد بزرگ خیرّین مدرسه ساز در تأمین نیاز فضای آموزشی مناطق مختلف کشور مشاهده کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حرکت آموزش و پرورش به سمت تعلیم و تربیت نوین‌ اسلامی گفت: با توجه به سند بنیادین، آموزش و پرروش باید به سمتی حرکت کند که در آن محوریت مدرسه، دانش‌آموز و تربیت محور بودن فعالیت‌های در اولویت قرار گیرد چرا که سند تحول بنیادین نقشه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را ترسیم کرده است.

نوش‌آبادی افزود: آموزش و پرورش به مدیریت فرهنگی و تربیتی نیاز دارد و نباید نسبت به بسیاری از امور کشور منفعل و بی‌تفاوت باشد، اگر آموزش و پرورش جنگنده و پرتلاش باشد می تواند جامعه را برای مقابله با حملات و توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون کرده و آماده مقابله کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معلم در دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی، از جایگاه رفیعی برخوردار است ولی متأسفانه شأن و جایگاه معلمان در کشور به درستی حفظ نمی‌شود و برخی مدیریت‌های نادرست باعث شده تا مقام و منزلت معلم در جامعه پائین آورده شود در صورتی که در نظام تعلیم و تربیت غرب، جایگاه معلمان از همه مشاغل مهم از قبیل استانداران، پژشکان، فرمانداران، و غیره بالاتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار