معاون سواد‌آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

معلم مهم‌ترین پایگاه پیشرفت علم و فرهنگ است

یاسوج (پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد معلم مهم‌ترین پایگاه پیشرفت علم و فرهنگ است اگر معلم وظیفه ذاتی خودش را که همان تعلیم و تربیت است را به خوبی انجام دهد در جامعه مشکلی پیش نخواهد آمد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم  مهم‌ترین پایگاه پیشرفت علم و فرهنگ است

سید حمزه باقری نژاد در آیین جشن بزرگداشت مقام معلم منطقه چاروسا اظهار کرد: فرهنگیان در همه عرصه قلم و حرف خود در مسیر انقلاب و دفاع از شرف و ناموس کشور حرکت کرده ماموریت همه ما در دستگاه‌های کشور دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است معلمی عشق است.

وی با بیان اینکه معلمی پایه گذار و ریل گذار دستگاه‌های کشور است تصریح کرد: امروز کارخانه آدم سازی شما هستید.

باقری نژاد عنوان کرد: معلم مهم ترین پایگاه پیشرفت علم و فرهنگ است اگر معلم وظیفه ذاتی خودش را که همان تعلیم و تربیت است را به خوبی انجام دهد در جامعه مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا نیز با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، از معلمی به عنوان شغلی انسان ساز یاد کرد و گفت: معلمان با تربیت صحیح نسل آینده، زمینه را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی آماده می‌کنند.

محمد شکوهی اظهار کرد: معلمان باید به اهمیت جایگاه والای خود پی ببرند و از این طریق در مسیر اصلاح و پیشرفت جامعه خود قدم بردارند.

شکوهی تاکید کرد: موفقیت‌هایی که در جامعه به دست آمده مرهون تلاش و کوشش آموزش و پرورش است، لذا باید جامعه قدردان زحمات این قشر موثر در پیشرفت و تعالی انسان‌ها باشد.

در پایان این مراسم از معلمان سال جدید تجلیل شد که رضا رامیار به عنوان دبیر نمونه، خدیجه کرمزاده و حمید حق پناه به عنوان مدیر نمونه، محمد جعفر برزیان معاون نمونه، ابوالفضل نامجو راهبر آموزشی و نصیب الله آرمون معلم یار نمونه معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار