آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ایرانپور شهر لایین

کلات(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات از عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ایرانپور شهر لایین در هفتمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ایرانپور شهر لایین

محمود طوسی بابارمضانی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش محور اصلی پیشرفت و توسعه است، باید به نیازهای اساسی دانش آموزان که‌ مهم ترین آن افزایش سرانه ورزشی است توجه کرد.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ایرانپور شهر لایین، از منظر استانداردهای ورزشی، دارای استانداردهای لازم است، امیدواریم این حرکت مثبت و سازنده موجب رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان مستعد این خطه از شهرستان کلات شود.

طوسی بابارمضانی بیان کرد: امروزه توجه به امر ورزش مهمترین عامل برای سلامتی روحی و جسمی هر انسانی است، از این رو با پیگیری های مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان کلات، اعتبار لازم (مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان)از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای احداث این زمین اختصاص یافت و امروز در هفتمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم شاهد اجرایی شدن این پروژه هستیم و به زودی نیز افتتاح و در اختیار دانش آموزان عزیزمان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار