دستور وزیر آموزش و پرورش برای ساخت فوری پژوهشگاه دانش‌آموزی در مریوان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان کردستان و در دیدار با دانش‌آموزان نخبه مریوانی که در این شهر صورت گرفت، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، دستور ساخت فوری پژوهشگاه دانش‌آموزی برای شناسایی، کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان این شهر صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دستور وزیر آموزش و پرورش برای ساخت فوری پژوهشگاه دانش‌آموزی در مریوان

یوسف نوری که به استان کردستان سفر کرده است، در سفر به شهر مریوان و در دیدار با مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان این شهر، در جریان فعالیت های آموزش و پرورش مریوان و استعدادهای دانش آموزی این شهر قرار گرفت.

علی رغم این که دانش آموزان مریوانی در رشته نانو فناوری، رتبه های متعدد کشوری کسب کرده‌اند، اما در این شهر پژوهشگاه مناسبی برای کشف و شکوفاسازی استعدادهای آنان و همچنین تربیت سایر نخبگان این شهر وجود ندارد.

به همین دلیل وزیر آموزش و پرورش در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، دستور ساخت و تجهیز فوری پژوهشگاه دانش آموزی، برای شناسایی، کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی این شهر صادر کرد تا از این طریق، پرورش نخبگان دانش آموزشی این شهر در حوزه نانو فناوری و سایر رشته ها، با تمرکز و کیفیت بهتر صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار