اهم اقدامات مدیرکل اسبق آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی

تبریز (پانا) - مدیر کل اسبق آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی به اهم فعالیت‌های خود در ۸ سال گذشته در نظام تعلیم و تربیت استان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اهم اقدامات مدیرکل اسبق آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی

جعفر پاشایی در سخنرانی خود با بیان اینکه خود را مدیون خانواده های شهدا می داند، گفت: برای همیشه در کنار آموزش و پرورش خواهم بود و آرزوی تحول در سیستم را دارم.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان یادآور شد: هر آنچه در توان و تجربه داشتم و با بسیج همه منابع شاخص های عمومی و اختصاصی استان را ارتقا دادیم. بیماری کرونا آسیب جدی به بخش های مختلف زد ولی کارنامه معلمان و همکاران ما در استان در کمک های مومنانه و وقت گذاری برای دانش آموزان درخشان است. آنها بعنوان مجاهدان تعلیم و تربیت بودند.

پاشایی ضمن اشاره به اهم فعالیت های خود در ۸ سال گذشته عنوان کرد: توسعه مراکز رفاهی، ارتقا سوادآموزی و پوشش تحصیلی، جذب مشارکت های مردمی، افزایش نرخ باسوادی استان، افزایش پوشش تحصیلی99 درصد، رتبه اول در جذب نوآموزان برای استان، ساخت و راه اندازی 160 نمازخانه چند منظوره مدرسه ای با کمک های مردمی، راه اندازی و ارسال کاروان های وسایل ورزشی و درسی به مدارس، راه اندازی و ارسال کتابخانه مدرسه ای برای دانش آموزان روستایی که سرانه کتاب از 9 به 11 جلد افزایش یافت، احداث باشگاه فرهنگیان بعنوان نماد آذربایجان شرقی، باشگاه پیشکسوتان مجموعه ای با ظرفیت 10 هزار نفر از جمله کتابخانه و سالن ورزشی و ایجاد و تاسیس مراکز رفاهی برای بیماران فرهنگی، ایجاد محل اسکان دائمی فرهنگیان، کلنگ زنی 10 زمین ورزشی ، کسب قهرمانی جهانی فوتسال تایلند،کسب رتبه اول در رضایت مراجعان به اداره کل ، تشکیل مجمع خیرین در تبریز برای اولین بار از اقدامات مهمی بود که در این ۸ سال انجام دادیم.

همچنین در این مراسم محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: فراز و نشیب های قابل توجهی در روزهای گذشته شاهد بودیم آقای دکتر پاشایی دارای تجارب مدیریتی و کارشناسی کافی بودند، امیدواریم رتبه بندی برای اتفاقات خوب در آینده شروع خوبی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار