همزمان با هفته معلم انجام شد؛

دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی با مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

مازنداران (پانا) - مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران به مناسبت هفته معلم با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی با مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

ولیپور با تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت، این هفته و روز معلم را گرامی داشت و با اشاره به اهداف مشترک دو نهاد کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش بر اهمیت هم افزایی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی تأکید کرد.

وی همچنین برقراری ارتباط مؤثر میان کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های عمومی هم جوار آن را در پیشرفت علمی و فرهنگی دانش آموزان و ساخت نسل آینده مؤثر دانست.

مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران گسترش همکاری ها در زمینه ساماندهی کتابخانه های مدارس، فعالیت های فرهنگی و آموزشی و برنامه های فرهنگی مشترک را خواستار شد.

ولیپور گفت: همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های مختلف موجب تأثیر فراوان در اجتماع است و نتایج خوبی در پی دارد.

مصطفی عابدی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز از حضور، توجه و نگاه ویژه مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران و همراهی در اجرای برنامه‌های مشترک حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: با وجود شبکه‌های اجتماعی و اثرات بعضاً مخرب آنها، هدف غایی آموزش و پرورش بالا رفتن سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان است.

عابدی با اشاره به اینکه در حوزه مطالعه هیچ چیزی جای کتاب را نمی گیرد گفت: نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان مکمل فعالیت‌های گسترده آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مطالعه مؤثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خواستار حمایت از دانش آموزان فعال حوزه کتابخوانی و نویسندگی شد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار