مدیر منتخب محمود آباد:

یاری خدا، صبر و پشتکار را عامل موفقیت خود می‌دانم

محمودآباد (پانا) - سیده معصومه رضوی جلالی مدیر پرتلاش و برگزیده شهرستان محمودآباد بیان کرد یاری خدا، صبر و پشتکار را عامل موفقیت خود می‌داند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
یاری خدا، صبر و پشتکار را عامل موفقیت خود می‌دانم

رضوی جلالی در گفت و گو با پانا بیان کرد: «در سال ۱۳۶۷ برای تدریس امتحان دادم و به عنوان مربی پیش دبستانی پذیرفته و همزمان به عنوان آموزگار نهضت هم قبول شدم.»

وی ادامه داد: «مسئول پیش دبستانی وقتی از سابقه کاری ام در مهد کودک مطلع شد به من پیشنهاد کرد که در مهد کودک بمانم و دو فرزندم را هم پیش خود نگه دارم. من هم قبول کردم و همگام با فرزندان خود به سطوح بالاتر رسیدم؛ یعنی وقتی آنها مهد بودند آموزگار مهد بودم و زمانی که دانش آموز ابتدایی بودند بنده هم آموزگار ابتدایی بودم.»

جلالی در ادامه اینطور از گذشت سال های تدریس خود گفت: «آموزگار پیش دبستانی بودم و بعد از آن آموزگار پایه اول و پایه سوم ابتدایی شدم. در همین حال در کارهای پرورشی هم سعی می کردم کمک حال مدیران مدارس باشم.ر

جلالی اظهار کرد: «بعد از سال ها کار در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی به عنوان معاون دبیرستان شاهد انتخاب و در نهایت هم معاونت مجتمع شدم.»

وی افزود: «فردی که بخواهد از پیش دبستانی به عنوان آموزگار ابتدایی انتخاب شود، باید خود را از نو بسازد همینطور از ابتدایی به راهنمایی بیاید، بخاطر دروس و شرایطی که دارد باید آموزش ببیند و این هزینه زیادی می خواهد.»

رضوی جلالی ادامه داد: «باید هم سازگار باشید و هم حرفی برای گفتن داشته باشید. بنده سعی کردم تا آنجایی که امکان دارد این کار را انجام بدهم و کم نیاورم، به کمک خداوند و تلاش و پشتکار و صبر خود و یاری گری دوستان توانستم این چنین باشم.»

وی در پایان با بیتی شعر به سخن خود خاتمه داد:

آموزگار گرچه خداوندگار نیست
بعد از خدای، برتر از آموزگار نیست

دانش آموز خبرنگار: یوکابد حسن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار