سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

سازماندهی نیروی انسانی باعث بالا رفتن کیفیت آموزشی می‌شود

پردیس(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به بحث سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان پردیس، گفت سازماندهی نیروی انسانی باعث بالا رفتن کیفیت آموزشی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی نیروی انسانی باعث بالا رفتن کیفیت آموزشی می‌شود

محمد فروتن تصریح کرد: برای بالا رفتن کیفیت آموزشی لازم است تا در بحث سازماندهی و بکارگیری نیروی انسانی در سه بخش؛ بهبود کیفیت آموزشی، مدیریت منابع نیروی انسانی و همچنین مدیریت منابع مالی، نظارت و تسلط بیشتر و بهتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: در بحث مدیریت منابع نیروی انسانی در سه بعد؛ جذب، توانمندسازی و به کارگیری نیرو در تلاش هستیم تا با توجه به نیاز شهرستان پردیس، نیروهای توانمند، متعهد و متخصص جذب شوند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به چگونگی جذب نیروی فرهنگی، گفت: تصمیم بر این است که از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی اقدامات لازم جهت جذب نیروهای توانمند صورت گیرد.

فروتن با بیان اینکه توانمندسازی نیروی انسانی از طریق برگزاری دوره‌های توانمندسازی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با برگزاری کلاس‌های توانمندسازی از نیروهایی توانمند و افراد با اطلاعات و معلومات بالا برخوردار خواهیم شد و با سازماندهی و به کارگیری این نیروها در سمت‌های متناسب با توانایی آنها سطح فعالیت‌های اداری و پرسنل مدارس بالا خواهد رفت و به نتایج مطلوب دست پیدا خواهیم کرد.

گفتنی است؛ محمد فروتن سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس پیش از این کارشناس گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دماوند، کارشناس شورای آموزش و پرورش، کارشناس گزینش آموزش و پرورش شهرستان بود و پیش از سرپرستی آموزش و پرورش شهرستان پردیس معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به خدمت بود.

دانش‌آموز خبرنگار: ماریا جهان‌تیغ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار