حضور دبیر آموزش و پرورش ملارد در نشست فعالان عرصه تربیت کشور

ملارد(پانا) - فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش ملارد در نشست هم‌اندیشی رییس‌جمهور با فعالان عرصه تعلیم و تربیت کشور با هدف بررسی مشکلات قشر فرهنگیان، حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور دبیر آموزش و پرورش  ملارد در نشست فعالان عرصه تربیت کشور

مریم ظفرخواه، مولف کتاب، مدرس دانشگاه‌ و استاد نمونه و عضو هیات تحریریه روزنامه اقتصاد مقاومتی، در نشست هم‌اندیشی جمعی از فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت با رییس جمهور شرکت کرد.

در این نشست رییس‌جمهور ضمن تأکید بر حمایت عملی از فرهنگیان و تلاش در جهت اجرایی کردن طرح رتبه‌بندی با هدف ارتقاء شأن و منزلت معلمان گفت: اجرای این طرح علاوه بر مزایای مالی در بهبود وضعیت اجتماعی فرهنگیان نیز موثر است.

وی افزود: رسیدگی به جامعه آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری است، چرا که ایران قوی با اهمیت دادن به آموزش و پرورش و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان در جهت درست، ارتقاء می‌یابد.

سید ابراهیم رییسی گفت: یکی از موارد مربوط به معلمان پیگیری وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان و بهبود سامانه‌های تعلیم و تربیت در جهت ایجاد رفاه حال فرهنگیان است.

وی ضمن اشاره به تلاش‌های فرهنگیان در دوران کرونا تأکید کرد: معلمان با مجاهدت در دوران کرونا در فضای مجازی فعالیت کردند و با خلاقیت و نوآوری تلاش کردند تا امر یادگیری در دانش‌‌آموزان اتفاق بیفتد، بنابراین لازم است عدالت در مورد آن‌ها رعایت شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار