معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش فرهنگیان آموزش و پرورش ملارد در جشنواره تجارب برتر تربیتی

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه اول و سوم استانی در جشنواره تجارب برتر تربیتی و راه یافتن همکاران این منطقه به مرحله کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان آموزش و پرورش ملارد در جشنواره تجارب برتر تربیتی

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مورد نتایج دهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های موضوعی بیان کرد: فرهنگیان تلاشگر معصومه اسدیان در بخش تربیتی رتبه اول و الهام اعلایی رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، با هدف دستیابی به تجربه‌های معلمان و مدیران مدارس و همچنین ثبت و مستندسازی اندوخته‌های تربیتی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران، کاربست و الگوسازی تجربه‌های موفق در جهت ارتقای کیفیتِ خدمات تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه به دانش‌آموزان به صورت سالانه برگزار می‌شود.

حضرتقلی افزود: قالب‌های ارائه تجربه به صورت: نوشتاری، مالتی مدیا، انواع ویدئو کلیپ، مجله و ویژه‌نامه، روزنامه‌دیواری و سایر روش های هنری و فناورانه، فیلم کوتاه، پویانمایی و نمایش بوده، همچنین از این منطقه در مجموع ۲۹ اثر از همکاران دریافت شده و ۸ اثر به عنوان اثر برتر منطقه به استان ارسال شد که در نهایت ۲ اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار