مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران ملارد:

اعتکاف مدرسه‌ای محلی برای رشد معنوی دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران ملارد، اعتکاف مدرسه‌ای را محلی برای رشد معنوی دانش‌آموزان خواند و گفت امسال تعداد 180 دانش‌آموز در مسجد خامس آل عبا ملارد در این مراسم معنوی، حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتکاف مدرسه‌ای محلی برای رشد معنوی دانش‌آموزان است

مراسم اعتکاف دانش‌آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی خواهران ملارد در مسجد خامس آل‌عبا شهرستان ملارد انجام شد.

خدیجه حقی، مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران ملارد در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: خدا را شاکریم که در ایام مبارک رمضان توانستیم زمینه مراسمات معنوی را برای دانش‌آموزان مهیا کنیم. امسال اعتکاف دانش‌آموزی ویژه مدارس طرح بهنام محمدی بود که بالغ بر 180 دانش‌آموز در مسجد خامس آل عبا ملارد حاضر شدند.

حقی ادامه داد: در این مراسم سعی کردیم برنامه‌هایی که تدارک دیده شده هم جنبه تقویت دروس علمی دانش‌آموزان را داشته باشد، هم به جنبه‌های معنوی توجه بشود، ان‌شاالله با تکیه بر خداوند، ما توان این را داریم که سال آینده، همزمان در سه مسجد این مراسم را برگزار کنیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خواهران ملارد خاطرنشان کرد: استقبال دانش‌آموزان بالا بود ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و کمبود ظرفیت مکان، مجبور شدیم تعداد کمی از دانش‌آموزان علاقه‌مند شهرستان را پذیرش کنیم.

خدیجه حقی در پایان از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و متولیان مسجد خامس آل عبا تشکر کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: طاهره حضرتقلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار