گردهمایی پیشکسوتان آموزش و پرورش قم در آستانه روز قدس

قم(پانا)- پیشکسوتان آموزش و پرورش قم در آستانه روز جهانی قدس در محفلی صمیمی با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در تالار فرهنگیان قم گردهم آمدند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی پیشکسوتان آموزش و پرورش قم در آستانه روز قدس

پیشکسوتان آموزش و پرورش قم در آستانه روز جهانی قدس در محفلی صمیمی با حضور «احمد امیرآبادی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، گردهم آمدند.

در این مراسم که تحت عنوان جلسه مجمع عمومی انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم برگزار شد، ابتدا «سید علی اصغر برقعی» مسئول انجمن، نظرات و دیدگاه های انجمن اسلامی را پیرامون وضعیت فرهنگی جامعه و وقایع اخیر کشور بیان کرد.

در ادامه، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دسیسه های دشمنان نسبت به پیشرفت های انقلاب، اظهار داشت: عده ای می خواهند با بزرگنمایی مشکلات، کمرنگ کردن پیشرفت های داخلی، پررنگ کردن پیشرفت های کشورهای همسایه و ... به زعم باطل خودشان ناکارآمدی نظام اسلامی را نشان دهند اما این انقلاب با حضور پرشور مردم، راه خود را با صلابت تمام طی خواهد کرد.

در مراسم فوق، جمع زیادی از کارکنان و معلمان پیشکسوت و شاغل آموزش و پرورش استان قم و روسای ادارات نواحی چهارگانه و مناطق آموزش و پرورش استان و مناطق شهرستان های کهک و جعفرآباد حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار