لیگ برتر فوتبال کشور؛

ماراتن سرخابی‌ها در ایستگاه بیست و سوم

جایگاه استقلال در تیررس ارتش سرخ فوتبال ایران

تهران (پانا) - هفته بیست و پنجم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور با هفت دیدار، امروز ادامه پیدا می‌کند و در مهمترین دیدارها، استقلال میهمان تراکتور است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ماراتن سرخابی‌ها در ایستگاه بیست و سوم

الکلاسیکوی فوتبال ایران هم با دیدار (پرسپولیس -  سپاهان) در ورزشگاه آزادی کلید می‌خورد.

استقلال در شرایطی به تبریز سفر می‌کند که با اختلاف یک امتیاز نسبت به رقیب سنتی خود پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و برای افزایش این اختلاف در اندیشه شکست تراکتور در خانه است.

4733472

تراکتوری‌ها که با 40 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند، دنبال پیروزی مقابل صدرنشین لیگ بیست و سوم هستند.

1401120315562091327110904

الکلاسیکوی فوتبال ایران هم در شرایطی برگزار خواهد شد که پرسپولیس بعد از اینکه سوار بر قطار واگذاری حداکثری سهام سخابی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی شد، مقابل سپاهان دنبال پیروزی است، تا اینکه به نوعی حذف از جام حذفی را جبران کرده باشد و هم جایگاه استقلال را تصاحب کند.

شرایط بازگشت مجدد علیرضا بیرانوند به سنگر سرخ‌پوشان تهرانی در حاله‌ای از ابهام قرار دارد و رفیعی در شرایطی که جای خالی سنگربان شماره یک تیم ملی در دروازه پرسپولیسی‌ها خالی است، می‌خواهد خودی نشان دهد. پرسپولیس با 52 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

170641853

سپاهانی‌ها، هم که استقلال آبی پوش ملاثنی را در جام حذفی از پیش رو برداشته است، دنبال کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیاست، تا بتواند دراین رقابت تراکتور را جا بگذارد. سپاهان با 45 امتیاز در جایگاه سومی لیگ بیست و سوم قرار دارد.

حسن خان محمدی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا درآستانه دیدار پرسپولیس - سپاهان، اظهار کرد: «پرسپولیس بعد از شکست مقابل تیم فوتبال آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی، دنبال جبران این شکست تلخ است.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس در شرایط خوبی به لحاظ فنی، روحی و روانی قرار دارد، هفته‌های پایانی لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار است.»

خان محمدی تأکید کرد: «پرسپولیس در یک قدمی صدر جدول قرار دارد و جایگاه استقلال بسیار متزلزل است. پرسپولیس در مقابل سپاهان محکوم به پیروزی است.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی، پرسپولیس را از کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم دور خواهد کرد.»

خان محمدی با اشاره به اینکه پرسپولیس با چالش‌هایی از جمله مصدومیت علیرضا بیرانوند دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: «رفیعی در این چند دیدار که سنگربان پرسپولیس بوده است، عملکرد مثبتی ارائه کرد.»

4994914

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه هر نتیجه‌ای در دیدار (تراکتور - استقلال) رخ دهد، حساسیت بازی پرسپولیس - سپاهان را بالا می‌برد، اظهار کرد: «امیدواریم در نهایت شاهد قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار