عضو مجلس دانش‌آموزی کشور:

فلسطین، نماد مظلومیت جهان اسلام است

روز قدس روز انزجار از استکبار

آباده ( پانا) – رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران استان فارس، درک شرایط و اهمیت مسئله فلسطین را موجب ایجاد شورو نشاط و انگیزه در بین جوانان برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فلسطین، نماد مظلومیت جهان اسلام است

مبینا انصاری در گفت‌وگو با پانا در مورد روز جهانی قدس گفت: وجود امنیت در کشور ، باعث رشد آگاهی و ترقی علمی و معنوی جوانان شده است، به روز بودن و درک شرایط جهان اسلام توسط جوانان، موجب افزایش شور و شوق برای شرکت در راهپیمایی شده است که این همان روحیه مسولیت‌پذیری است که باعث می‌شود تا مصالح جهان اسلام را بر منافع دیگر ترجیح دهیم.

این عضو مجلس دانش‌آموزی کشور، در مورد نقش رسانه‌ها در افزایش آگاهی مردم در زمینه روز جهانی قدس معتد است: سلاح اصلی ما رسانه است، در حقیقت این رسانه‌ها هستند که با اطلاع رسانی و پخش برنامه‌های متعدد، می‌توانند آگاهی لازم را برای درک شرایط خاص به مردم داده تا آن‌ها با آگاهی بتوانند در این مراسم شرکت کرده و از حقوق ملت فلسطین دفاع کنند.

انصاری، استفاده از ظرفیت شبکه شاد را ابزار مناسبی برای مدیران و مسولان آموزش و پرورش دانست و افزود: بحث‌های گروهی و ایجاد جلسات متعدد توسط مدیران مدارس برای دانش‌آموزان و همچنین جلسات دوستانه با محوریت روز جهانی قدس، با توجه به روحیه تاثیرپذیری دوستان در همسالان خود، می‌تواند گامی مهم در افزایش آگاهی بخشی جامعه دانش‌آموزی باشد.

نائب رئیس دوم استان فارس و عضو مجلس دانش‌آموزی کشور، انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس، یکی از بزرگترین شاهکارهای امام راحل می‌داند و در این مورد به پانا گفت: حیات جهان اسلام در این روز مطرح شده و فلسطینی که قبله اول مسلمانان بوده است، امروز نماد مظلومیت جهان اسلام و عامل وحدت مسلمانان است.

زهرا اسعدی، بهبود شرایط بهداشتی کشور را بعد از دوران کرونا، شرط خوبی برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و از تمام دانش‌آموزان و مردم خواست تا همسو با فرمایشات رهبری و همنوا با ملت مظلوم فلسطین، در راهپیمایی این روز حضور گسترده داشته باشند.

برپایی تریبون آزاد، توسط دانش‌آموز خبرنگاران پانا، انجام مسابقات با محوریت روز جهانی قدس، برگزاری میز گردهای ایجاد آگاهی در زمینه روز قدس و لزوم شرکت در این همایش از برنامه های اعضای مجلس دختران استان برای شرکت هرچه بیشتر دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار