مدیر آموزش و پرورش ملارد:

صداقت، وحدت مسئولین و تبادل تجربیات خیرین، عامل موفقیت مدرسه‌سازی در ملارد است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در اجلاس سراسری خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران عامل موفقیت مدرسه‌سازی در این شهرستان را وحدت و همدلی مسئولین خواند و گفت کار خیر اگر صادقانه و همراه با تبادل نظر باشد، قطعاً به نتیجه مطلوب می‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
صداقت، وحدت مسئولین و تبادل تجربیات خیرین، عامل موفقیت مدرسه‌سازی در ملارد است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در اجلاس سراسری خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران در تالار اوین بیان کرد: آموزش و پرورش مناطق ۲۱ گانه از لحاظ تنوع جمعیتی، فضایی و قومی و جمعیت دانش‌آموزی یک ایران کوچک است، برای نمونه شهرستان ملارد با ۸۱۷۵۰ دانش آموز و ۴۲۰۰ پرسنل، با پراکندگی وسعت که در مرکز شهرستان ملارد ۲۳۴ کلاس، بالای ۴۰ دانش‌‌آموز و ۱۶۵ کلاس بالای ۴۵ دانش‌‌آموز دارد.

وی ادامه داد: در روستاها با حداقل جمعیت دانش‌آموزی ۴ نفر، و در مرکز شهرستان با شاخص تراکم جمعیتی دانش‌‌آموزی بیش از ۴۰ نفر و شاخص تراکم کلاس دانش‌آموزی در کل شهرستان ۳۳ نفر روبرو هستیم و در سال جاری حدود ۶ هزار نفر دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی ملارد افزوده شد.

رضایی‌فر افزود: با عنایت به این جمعیت دانش‌آموزی در سطح ملارد، بخاطر تبادل تجربیات بین خیرین گرانقدر شهرستانهای تهران صورت گرفته، امر مدرسه‌سازی بسیار مفید پیش رفته و با توجه به توفیقات سال‌های گذشته، مجمع خیرین مدرسه‌ساز در کار مدرسه‌سازی بسیار موفق عمل کرده و ۴۶ آموزشگاه را در سطح شهرستان ملارد و گاهی با مشارکت نوسازی احداث کرده است.

وی تأکید کرد: عاملی که باعث موفقیت خیرین مدرسه‌ساز در ملارد شده این است که اگر کاری برای خداوند باشد و بصورت صادقانه انجام شود، قطعاً خیرین از آن استقبال می‌کنند و وحدت، تعامل و همکاری بین مسئولین شهرستان و ائمه جمعه، توفیق ساخت ۳۳ آموزشگاه در ملارد را حاصل کرده و ۹ آموزشگاه هم در حال احداث هستند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: نکته دیگر، تکریم و احترام خیرین است که همواره سرلوحه کار آن‌ها است و مدرسه‌سازی با این خصلت نیک ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نگهداشت و استفاده از تجربیات خیرین مدرسه‌ساز بسیار مهم است و امیدواریم این کار خیر در سرتاسر کشور ادامه داشته باشد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار