درخشش دانش‌آموزان منطقه یک در جشنواره خواجه نصیر‌الدین طوسی

تهران (پانا) - مدیر یکی از دبستان‌های منطقه یک ضمن اعلام موفقیت دانش‌آموزان در جشنواره دانش‌آموزی ملی خواجه نصیر‌الدین طوسی هدف از شرکت در جشنواره دانش‌آموزی را ترغیب و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان پژوهشگر بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان منطقه یک در جشنواره خواجه نصیر‌الدین طوسی
جشنواره دانش‌آموزی ملی خواجه نصیر‌الدین طوسی هر ساله با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه در دانش آموزان پژوهشگر در ۳ مقطع دبستان، متوسطه اول و متوسط دوم حول ۳ محور ایده‌پردازی، سمینار علمی و سخنرانی علمی، در زمینه‌های مختلف ریاضی، زیست‌شناسی، نانوتکنولوژی، انرژی، مهندسی، معماری، ادبیات، هنر، اقتصاد و ...‌‌‌ برگزار می‌شود.
از بین مدارس شرکت‌کننده دبستان پسرانه رشد مقام دوم مدارس برتر پژوهشی را کسب کرد.
سید‌محسن ارشی؛ مدیر دبستان با اعلام این خبر گفت: مدرسه ما بیش از ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد که ۱۶ اثر به عنوان اثر برتر پژوهشی انتخاب شد.
ارشی که خود به عنوان مدیر برتر پژوهشی انتخاب شده است اعلام کرد: علاوه بر موفقیت دانش‌آموزان حمیده سلطانی مدرس پژوهش دبستان عنوان دبیر برتر پژوهشی این جشنواره را کسب کرد.
ارشی ضمن تشکر از محمد قاسم مهجانی؛ رییس کمیته پژوهش دانشگاه خواجه نصیر و فردوسی؛ نایب رییس کمیته پژوهش دانشگاه خواجه نصیر اظهار کرد: برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر تشویق دانش آموزان به انجام فعالیت‌های پژوهشی، موجب افزایش روند پژوهشی مدارس و آموزش شیوه‌های نوین و صحیح پژوهشی خواهد شد.
مدیر دبستان رشد در پایان با ابراز امیدواری از روند رو به رشد فعالیت‌های پژوهشی در مدارس گفت: باید با کمک همه مسئولان و همکاران فرهنگی رویکرد آموزش و پرورش به سمت پژوهش و کارهای تحقیقاتی بیشتر شود، چرا که زمینه‌های استعدادهای دانش‌آموزان در همین عرصه شکوفا خواهد شد.
دانش‌آموز خبرنگار؛ ثنا رفیعا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار