جلسه توجیهی نحوه اجرای رتبه بندی معلمان درگتوندبرگزار شد

گتوند(پانا)-جلسه مدیران مدارس کلیه مقاطع شهرستان گتوند با محوریت آیین نامه رتبه بندی معلمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی نحوه اجرای رتبه بندی معلمان درگتوندبرگزار شد

بهزاد جعفرزاده مدیر آموزش و پرورش گتوند با اعلام این خبر به پانا گفت: جلسه مدیران مدارس سه مقطع شهرستان گتوند با محوریت تبیین آیین نامه رتبه بندی معلمان در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

‏وی افزود: یکی از اهداف سند تحول بنیادین گسترش مشارکت معلمان و فرهنگیان در تمامی حوزه ها و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و تربیتی است، همچنین هدف از اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان نیز رضایت شغلی معلمان و ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت آموزشی و پرورشی می باشد.

جعفرزاده با بیان اینکه مدرسه محوری از رویکردهای جدی رتبه‌بندی معلمان است تصریح کرد: در ارزیابی امتیازات مربوط به هر رتبه‌ی معلمان اصل و محوریت بر اعتماد به مدرسه و هیئت ممیزه در منطقه و آموزش و پرورش قرار داده شده است و این دو مرجع تعیین کننده رتبه بندی معلمان خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند در پایان با اشاره به اینکه در این آیین‌نامه شاخص ها کاملاً بر اساس شایستگی معلمان در نظر گرفته شده است بیان کرد: بخشی از امتیاز همکاران در قالب ارزشیابی به ادارات و مدیران مدارس واگذار شده است که انتظار می‌رود در این زمینه همکاران ما تمام تلاش خود را در اجرای عدالت بین همکاران به کار ببندند.

خبرنگارپانا:مهدیه اکبرنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار