مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مصونیت‌بخشی فکری و معنوی دانش‌آموزان، رسالت دستگاه تعلیم و تربیت است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مصونیت‌بخشی فکری و معنوی دانش‌آموزان، رسالت دستگاه تعلیم و تربیت است که برگزاری یادواره‌های شهدا و راهیان از بهترین راه‌های تحقق این رویکرد و هدف است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مصونیت‌بخشی فکری و معنوی دانش‌آموزان، رسالت دستگاه تعلیم و تربیت است

علی موحدی در نشست هم اندیشی برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز با اشاره به عضویت 540 هزار فرهنگی سراسر کشور در بسیج فرهنگیان اظهار کرد: حضور حداکثری معلمان در برنامه‌های ارزشی و انقلابی همچون یادواره‌های شهدا و راهیان نور، نشانه پیوند عمیق جامعه فرهنگیان با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: تقدیم 40 هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز، دلیل روشنی از حضور معلمان و دانش‌آموزان در خط مقدم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
موحدی خاطرنشان کرد: ما با جهت‌دهی ویژه‌ به فعالیت های آموزش و پرورش استان، به دنبال مصونیت بخشی فکری به مدارس و دانش‌آموزان هستیم که برگزاری یادواره‌های شهدا بهترین راه برای تحقق این هدف است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: در این راستا، اولین کنگره 111 فرهنگی و 471 دانش‌آموز شهید استان در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره با برگزاری 582 یادواره شهید تحت عنوان "لاله های روشن" در مدارس استان ادامه داد: در استقبال از کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، مرحله جدید یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها و مناطق استان در حال برگزاری است.
موحدی گفت بازگشت به آموزش حضوری یک آزمون بزرگ بود که با حضور گسترده دانش‌آموزان در مدارس، خانواده‌ها به تصمیم نظام برای آموزش‌های حضوری اعتماد کردند.
گفتنی است در این نشست نمایندگان بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، سپاه امام صادق(ع)، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، بنیاد شهید و حوزه هنری به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص برگزاری کنگره شهدا پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار