برنامه‌های ویژه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان رباط کریم

رباط‌کریم (پانا) - رییس حوزه‌ هنری شهرستان رباط‌کریم از برگزاری برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته هنر انقلاب‌اسلامی و اکران فیلم «موقعیت‌مهدی» در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های ویژه  به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان رباط کریم

مراسم افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته هنر‌ انقلاب‌اسلامی مصادف با شهادت مرتضی آوینی با هدف گرامیداشت مناسبت‌های مهم اسلامی و ملی، به همت مهدی همتی رییس حوزه‌ هنری شهرستان رباط‌کریم و علی فروزانفر مدیر کل حوزه‌ هنری استان تهران در کاروانسرای حاج‌کمال شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

مهدی همتی رییس حوزه‌هنری شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: از آن جایی که ماه مبارک رمضان با هفته هنر‌ انقلاب‌اسلامی متقارن شده است؛ برنامه هایی در این رابطه در نظر گرفته شده است، ورکشاپ هنر‌‌های تجسمی در فرهنگسرای ایمان شهر‌جدید پرند، شب‌خاطره شهدای‌ گرانقدر مسجد‌ جامع رباط‌کریم، نمایش‌خوانی متون «ناگهان‌زود» و «زن‌آبادانی»، عصرشعر ماه‌رمضان از برنامه های ویژه بزرگداشت این هفته بودند.

همتی در ادامه تصریح کرد: فیلم «موقعیت‌مهدی» در هفته هنر انقلاب اسلامی در بروی پرده نمایش سینما فرهنگ شهرستان رباط‌کریم رفت، همچنین در مراسمی از سردیس هنرمند شهید مرتضی آوینی رونمایی شد.

«موقعیت‌مهدی» که بیان کننده زندگینامه شهید مهدی باکری است، نخستین‌بار در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از ۱۴ نامزدی برنده پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. این اثرسینمایی به توزیع حوزه هنری انقلاب اسلامی پخش شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار