در آیین تجلیل از برترین‌های کنکوری ۱۴۰۰ منطقه نظرکهریزی عنوان شد:

آموزش و پرورش و دانشگاه کانون خلق آینده هستند

تبریز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش وآذربایجان‌شرقی، دانشگاه را کانون خلق آینده دانست و پیشرفت های اقتصادی، صنعتی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی را مدیون آموزش و پرورش و دانشگاه دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۹۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و دانشگاه کانون خلق آینده هستند

عاشور اکرمی در آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور بخش نظرکهریزی از شرکت های دانش بنیان به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی کشور نام برد و افزود: دستیابی به اقتصاد دانش بنیان فقط تولید و توزیع اطلاعات و پرداختن به آموزش و پژوهش کافی نیست، بلکه به کارگیری آنها در استفاده از منابع اقتصادی به صورت مستمر و پایدار است.

وی گفت: باید کلاس آموزشی، توجیهی مدیران و کارشناسان در راستای آشنایی با اصول اولیه دانش بنیان برگزار شود تا بتوان در این زمینه گام های خوبی برداشت.

اکرمی اجرای سند تحول بنیادین را مهمترین اولویت آموزش و پرورش دانست و بر تقویت و ترویج فعالیت های گروهی و تیمی و ترویج فعالیت های پژوهش و تحقیق تقویت فرهنگ خلاقیت و نوآوری و ترویج و تقویت مشارکت پذیری و مشارکت جویی تاکید کرد.

عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه استان آموزش و پرورش و دانشگاه را کانون خلق آینده دانست و گفت: پیشرفت های اقتصادی، صنعتی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی همه مدیون آموزش و پرورش و دانشگاه است.

وی بر آموزش همراه و در کنار پژوهش تاکید کرد و گفت: پیشرفت های مختلف در علوم پزشکی، صنعت و کشاورزی، زیر سایه دانش و پژوهش است.

در ادامه اسفندیار حسن زاده رئیس آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی هم گفت: از ۸۶ فضای آموزشی این شهر متاسفانه ۱۷ مدرسه کانکسی و ۳۰ مدرسه نیز در حال تخریب است.

وی از خیرین خواست در احداث مدارس و هنرستان های کشاورزی و فنی و حرفه ای در این بخش تلاش مضاعف کنند و برای ساخت مدارس شبانه روزی در روستاهای بزرگ اقدام کنند.

در این آیین از دانش آموزان رتبه برتر کنکور منطقه نظرکهریزی در سال ۱۴۰۰ تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار