رفع مشکل بیش از 42 هزار نفر از مراجعان در دیدار مردمی با مسئولان قضایی

کرمان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد سال ۱۴۰۰ با بیش از ۴۲ هزار و ۹۹۴ نفر از مراجعان به صورت چهره به چهره با مسئولان و مدیران قضایی دادگستری کرمان دیدار کرده و رفع مشکل شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکل بیش از 42 هزار نفر از مراجعان در دیدار مردمی با مسئولان قضایی

یدالله موحد، ضمن اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا به ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم و مراجعان گفت: تداوم این دیدار‌ها و ملاقات ها، یکی از رویکرد‌های اصلی در دوره تحول و تعالی است که حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در اکثر موضع‌گیری‌ها و سخنرانی‌های خود، پیگیری مستمر این رویکرد را به همه مسئولان و مدیران قضایی متذکر می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به برگزاری مداوم و مستمر ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته مسئولان قضایی از جمله معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی، رئیس حفاظت و اطلاعات، معاون قضایی و سایر مدیران دادگستری استان با بیش از ۴۲ هزار و ۹۹۴ نفر از مراجعان به صورت چهره به چهره، دیدار و گفت‌وگو کرده اند.

رئیس کل دادگستری کرمان خاطرنشان کرد: در این دیدار‌ها و ملاقات‌ها مسائل و مشکلات حقوقی، قضائی مردم به صورت دقیق و مفصل مطرح شده است و دستورات لازم و مقتضی در جهت رفع این مشکلات توسط مسئولان مربوطه صادر شده است. همچنین در برخی مواقع ضمن استماع موضوعات مطرح شده، توسط مسئولان قضایی دستورات لازم را به مراجع قضایی صادر و در برخی از موارد نیز به صورت تلفنی موضوعات را در حضور مراجعان پیگیری کردند.

وی در ادامه گفت: سال گذشته در مرکز استان کرمان امکان برگزاری ملاقات مردمی با شهرستان‌های مختلف با استفاده از سامانه‌های نوین و برخط نیز فراهم شده است.

گفتنی است؛ حضور در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به اشکال مختلف و تداوم ملاقات‌های مردمی یکی از برنامه‌های ثابت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است و وی علاوه بر اینکه شخصاً به گنجاندن دیدار‌های مردمی در برنامه‌های کاری‌اش مقیّد بوده، مقامات و مسئولان دستگاه قضا در مرکز و استان‌ها را نیز مکلف کرده است که نسبت به برگزاری ملاقات‌های مستمر مردمی اهتمام داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار