سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

پرداختن به تربیت و سبک زندگی، از اولیت‌‎های آموزش حضوری است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی این اداره کل، ضمن تبریک تقارن ماه مبارک رمضان، بهار طبیعت و بازگشایی حضوری مدارس همزمان با دوره جدید مسئولیت، پرداختن به تربیت و سبک زندگی را از اولیت‌های آموزش حضوری دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به تربیت و سبک زندگی، از اولیت‌‎های آموزش حضوری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اظهار کرد: فصل بهار، فصل تازگی و نو شدن است و به نقل از حضرت امام رضا (ع) بهار، روح زمان‌ها است و طبیعت آغازی دوباره را رقم می زند و این خود نویدبخش یک اتفاق، رویکرد و خیر و برکت جدید برای همه بخش‌ها است و در آموزش و پرورش نیز باید از این آغاز جدید الهام بگیریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود:موضوع دوم، آغاز ماه مبارک رمضان است و الحمدالله خدا در این ماه توجه ویژه به بندگان خود دارد و امیدوارم این آغاز و حرکت به سمت اداره کل و همکاران گسیل شده و آغاز پرخیر و برکتی برای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران باشد.

مسعود بهرامی ضمن تقدیر از پای کار بودن همکاران فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز جهت آمادگی برای بازگشایی حضوری مدارس، گفت: بحث اصلی بازگشت ما به تربیت حضوری است و با توجه به شرایطی که پیش آمد، بیماری کرونا به طور کلی 3 سال تحصیلی جامعه را درگیر کرد و همه ما به نوعی با آن دست و پنجه نرم کردیم که با همت همه همکاران و ارکان جامعه، خوشبختانه پس از این مدت توانستیم بازگشایی حضوری را آغاز کنیم.

وی در این خصوص به موضوع اقناع سازی اولیاء برای بازگرداندن دانش آموزان به مدارس تاکید کرد و افزود: اگرچه در ایام کرونا نه در حد اعلاء بلکه در حد تکلیف و در فضای شاد و بسترهای لازم انجام وظیفه کردیم ولی در بخش آموزش و بقیه رسالت ها، موضوع تربیت و سبک زندگی از بخش های مغفول آموزش و پرورش بود.

بهرامی تصریح کرد: البته ما از بستر شاد و فضای مجازی برای ایام تعطیلات و اوقات فراغت بهره خواهیم برد ولی هم اکنون اولویت ما آموزش حضوری است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: موضوع مهم آغاز به کار دوران جدید مسئولیت در این اداره کل است که امیدواریم این چهار آغاز و تقارن در سالی که مزین به کلام مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، بتوانیم در مدارس و علی الخصوص هنرستان‌ها که تکلیف اصلی ماست، بحث گرایش از دروس نظری به سمت دروس فنی و حرفه‌ای را نهادینه کنیم و از همینجا می‌توانیم به رونق بخشی هنرستان‌ها کمک کنیم و با تقویت روحیه‌های این‌چنینی بتوانیم این رسالت را به سمتی پیش ببریم که اگر در آینده خواستیم گزارشی بدهیم، در همین جمع حاضر شده و از دستاوردهایمان بگوییم.

بهرامی از ستاد اسکان در خصوص مدیریت صحیح مراکز اسکان میهمانان نوروزی نیز تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار