سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شهرستان‌های استان تهران نیازمند توجه جدی همه سازمان‌ها و ادارات خدمات‌رسان است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با توجه به محرومیت‌های خاص، افزایش تراکم جمعیت دانش‌آموزی و پایتخت مسکن مهر کشور، این استان نیازمند توجه جدی همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات خدمات‌رسان است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌های استان تهران نیازمند توجه جدی همه سازمان‌ها و ادارات خدمات‌رسان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در نشست سه جانبه اداره کل با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هدف از این دیدار همفکری، مشارکت و مشورت برای ادامه مسیر و سرعت بخشیدن به کارها است.

وی، با قدردانی از زحمات صورت گرفته خاطرنشان کرد: اگر کارهای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس نبود در نقطه بحرانی در این خصوص بودیم و از این بابت از حمایت‌های خیرین مدرسه ساز و زحمات تمامی کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان تهران تقدیر می‌کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا و مسئولان ارشد تمامی مدارس بازگشایی شد و در این راستا زحمات زیادی را همکاران ما برای اقناع سازی اولیاء برای بازگرداندن دانش‌آموزان کشیدند که شاهد بازگشایی باشکوهی بودیم و معلمان و دانش‌آموزان بدون مشکل آغاز به فعالیت‌های تعلیم و تربیت کردند.

در این نشست مسعود بهرامی سرپرست اداره کل و یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جاسم حسین پور مدیرکل و معاونین اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند و نکاتی را پیرامون موضوعات مختلف بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار