پویش "بوی ماه مدرسه "به مناسبت بازگشایی مدارس

شهرکرد (پانا)_بعد از پشت سر گذاشتن روز های سیاه دوران کرونا ،14 فروردین ماه 1401 اولین بازگشایی رسمی مدارس با حداکثر ظرفیت است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش "بوی ماه مدرسه "به مناسبت بازگشایی مدارس

آموزش غیر حضوری با مزایا و معایب بسیاری برای دانش آموزان ، خانواده ها و معلمات همراه بود و چالش هایی از جمله آماده سازی امکانات مناسب ودسترسی به اینترنت برای این قشر از جامعه به وجود آورد .

کتایون صفا مدیر مدرسه نمونه پژوهش شهرکرد ، ضمن تبریک بازگشایی مدارس و آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان در بازگشت دوباره به آغوش مدرسه گفت : دوره آموزش مجازی به اتمام رسیده و این نوع از آموزش هیچ وقت نمیتواند جایگزین حضور دانش آموز در مدرسه باشد .

وی در ادامه عنوان کرد :دوری دانش آموز از مدرسه باعث ایجاد عادت های جدید شده که امید است با همکاری معلمان و خود دانش آموز برای اصلاح آنها در جهت کمک به پیشرفت روند تحصیلی تلاش کنیم و شاهد موفقیت هرچه بیشترشان باشیم.

سیده مریم السادات حسینی ، یکی از دانش آموزان این مدرسه نظر خود را درباره شرایط حضور در مدرسه این چنین عنوان کرد : آموزش حضوری نسبت به غیر حضوری برتری دارد زیرا در دوران تدریس در فضای مجازی با حواس پرتی و مشکلات در یادگیری مواجه بودیم .

وی در ادامه گفت : همچنان نگرانی در مورد همه گیری و سویه جدید کرونا مطرح است و خستگی رفت و آمد بعد از نزدیک به دو سال دوری از مدرسه تازگی دارد.


فروغ مصطفوی ، مادر یکی از دانش آموزان مدرسه با استقبال از شرایط جدید گفت : بیماری کرونا در حال سپری کردن روز های آخر عمر خود است که نوید برای پاذاشتن به روال عادی و زندگی روزمره را می دهد. باز گشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز ، تصمیم عجولانه ای به نظر میرسد ولی درک مطلب در کلاس درسی بسیار بهتر است و باید به این شرایط عادت کرد.


خبرنگار دانش آموز :پگاه سمیع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار