شادی دانش‌آموزان شهر کاج از شروع دوباره آموزش حضوری

کاج (پانا) - دانش آموزان آموزشگاه شهدا شهرکاج از بازگشایی دوباره مدارس بعد از تعطیلات نوروز ابراز خوشحالی و خرسندی کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شادی دانش‌آموزان شهر کاج از شروع دوباره آموزش حضوری

محمد هادی جمشیدی یکی از دانش آموزان این آموزشگاه ضمن خوشحالی از بازگشایی دوباره مدارس در گفت و گو با پانا اظهار کرد:«آموزش حضوری به مراتب برتری هایی نسبت به آموزش مجازی دارد یکی از مشکلاتی که من شخصا در دوره آموزش مجازی با آن روبه رو شدم خستگی زودرس از تماشای فیلم های آموزشی بود.»

وی ادامه داد:«با باز شدن دوباره مدارس شور و روحیه تلاش و رقابت بین دانش آموزان بالا می گیرد و این یک امتیاز بزرگ برای درس خواندن است.»

جمشیدی در پایان گفت:« بی صبرانه لحظه شماری می کنم دوستانم را در مدرسه ببینم و امیدوارم آموزش دیگر مجازی و به دور از دوستان و معلمان نباشد.»

محمد امین لله گانی دبیر تربیت بدنی این آموزشگاه با اشاره به تاثیر آموزش حضوری بر روابط اجتماعی و روحیه دانش آموزان در گفت و گو با پانا خاطرنشان کرد:«یکی از مهم ترین نیاز های هر انسان در کنار هم نوعان خود بودن و تمایل و گرایش آنها به روابط اجتماعی گسترده است. باز شدن دوباره مدارس می تواند باعث بالا بردن روحیه دانش آموزان از هر لحاظ و بخصوص از لحاظ درس خواندن شود و بر چگونگی برقراری ارتباط دانش آموزان با دیگران تاثیرات مثبت و سازنده بگذارد.»

محمد مهدی عباسی از دیگر دانش آموزان آموزشگاه شهدا کاج ضمن اشاره به فواید آموزش حضوری در گفت و گو با پانا عنوان کرد:«از جمله تاثیرات مثبت آموزش حضوری همین در کنار هم بودن دانش آموزان و ایجاد روحیه رقابتی همراه با صمیمیت است. همه معلمان، دانش آموزان و حتی والدین دانش آموزان نیز از بازگشایی دوباره مدارس خوشحال هستند و از آن استقبال گرمی می کنند. امیدوارم دیگر مشکلی بر سر راه آموزش حضوری، تحصیل و علم آموزی قرار نگیرد.»

دانش آموز خبرنگار: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار