تعدادی از دانش‌آموزان در خصوص بازگشایی مدارس:

از اینکه همکلاسیانم را می‌بینم، خوشحالم

قم (پانا) - تعدای از دانش‌آموزان با بیان نظرات خود، خوشحالی شان را نسبت به برقراری کلاس‌های حضوری از چهاردهم فروردین، ابراز کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
از اینکه همکلاسیانم را می‌بینم، خوشحالم

بر اساس تصمیم وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی مبارزه با کرونا، قرار شد کلاس های دانش آموزان از روز چهاردهم فروردین به صورت حضوری برگزار شود.

در همین راستا، ٣ تن از دانش آموزان دوره اول متوسطه در خصوص بازگشایی جدی مدارس ابراز خوشحالی کردند. «اعظم زیرک»، در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «بسیار خوشحالم که بعد از تعطیلات نوروزی کلاس های حضوری قرار است برگزار شود تا ما بتونیم از دست مشکلات کلاس های مجازی و قطعی اینترنت و نگاه کردن به صفحه گوشی راحت شویم.»

رقیه احمدی، دیگر دانش آموز نیز عنوان کرد: «ما اول بصورت گروه بندی به مدرسه می رفتیم و یک روز مجازی و یک روز حضوری آموزش می‌دیدیم، اما حالا گروه بندی حذف شده و این خیلی برای ما خوب است. امیدوارم که هر روز به مدرسه بروم تا بهتر درس را یاد بگیرم.»

تینا سبحی منعم نیز نظر خود را چنین مطرح کرد: «خیلی خوشحالم از اینکه مدارس بالاخره مثل قبل از کرونا می شود و می توانیم از کلاس های حضوری و دیدن معلم و مدرسه بهره ببریم، قطعا آموزش حضوری خیلی بهتر از آموزش مجازی است و دانش آموز در آموزش حضوری بهتر و بیشتر مطالب درسی را درک می‌کند.»

وی ادامه داد: «به نظرم آموزش چهره به چهره خیلی تاثیرگذارتر است و از اینکه قرار است دوستانم را ببینم خیلی هم خوشحال هستم.»

دانش آموزخبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار