دعوت روسای مجلس دانش‌آموزی استان قم از دانش‌آموزان برای حضور پرشور در کلاس‌های حضوری

قم (پانا) - روسای مجالس دانش‌آموزی پسران و دختران استان قم با صدور پیام‌های جداگانه از دانش‌آموزان برای حضور پرشور در کلاس‌های حضوری از 14 فروردین دعوت کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت روسای مجلس دانش‌آموزی استان قم از دانش‌آموزان برای حضور پرشور در کلاس‌های حضوری

«امید محمدی» رئیس یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی پسران استان قم و «ستایش ظهرابی» رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان قم در پیام‌های جداگانه‌ای، با تبریک فرارسیدن سال نو و آغاز ماه ضیافت الهی، از تمامی دانش آموزان پرتلاش استان برای حضور موثر و مصمم در کلاس‌های حضوری دعوت به عمل آوردند.

در پیام «امید محمدی» آمده است: «با عنایت به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر حضوری شدن صد در صدی مدارس و آموزش، بدینوسیله از تمامی دانش آموزان استان دعوت به عمل می‌آورد تا در کلاس‌های حضوری درس، همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرکت نمایند. همچنین ان شاءالله به وسیله مطالبه و پیگیری از مسئولین مربوطه و به کمک دیگر نمایندگان در تلاش هستیم تا جهت جبران گوشه‌ای از افت تحصیلی دانش آموزان در شرایط کرونایی، اقدامات لازم برای برگزاری کلاس‌های رفع اشکال و جبرانی صورت پذیرد.»

«ستایش ظهرابی» نیز در پیام نوروزی خود تاکید کرده است: «بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری برگزار می‌شود، ان شاءالله با حضور پر شور و فعال خود در کلاس‌های درس و در سنگر مدرسه، دوشادوش یکدیگر بهاری سرسبز و ایرانی آباد تر را رقم خواهیم زد.»

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار