سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

روحانیون وظیفه سنگینی در موضوع جهاد تبیین دارند

تبریز (پانا) - سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از وظیفه سنگینی روحانیون در موضوع جهاد تبیین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
روحانیون وظیفه سنگینی در موضوع جهاد تبیین دارند

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی ظهر امروز پنج شنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود به موضوع مهم جهاد تبیین تاکید کرده‌اند و برای تحقق این امر علما و روحانیون وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی سپس با اشاره به اینکه طبق فرمایش حضرت آقا امام خامنه‌ای جهاد تبیین فریضه فوری و قطعی است، ادامه داد: جهاد تبیین مقدمه‌ای برای ظهور است و باید ائمه جماعت مساجد در ایام پیش رو و مراسم ماه مبارک رمضان در جهت تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس به تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی برای تمام جهان معرفی شود که از ابتدای تاریخ اسلام تا زمان حال را شامل می‌شود.

حسینی به موضوع جمعیت و فرزندآوری نیز اشاره کرد و افزود: نیاز جامعه امروز بحث جمعیت و فرزندآوری است، کشور در حال پیر شدن بوده و نیاز است تا روحانیون و مبلغان در برنامه‌های ماه مبارک رمضان درخصوص فرزندآوری نکات لازم را ارائه دهند.

وی سپس گفت: ۶۰۰۰ نفر معمم در آذربایجان شرقی داریم که ظرفیت بزرگی برای استان بوده و باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار