جهت بررسی کیفیت خدمات ارائه شده به مهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به همراه فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی و بهمن نریمانی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی این اداره کل از ستاد اسکان فرهنگیان شهرکرمانشاه بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد

مجیدیزدان پناه گفت: همه مسئولین آموزش و پرورش استان در تلاشند با تمام توان و امکاناتی که داریم رضایت مسافران عزیز نوروزی را جلب کنیم تا با رضایت خاطر از استان ما به دیار خود بازگردند.

وی افزود: در ستاد تسهیلات سفر هم عنوان کرده‌ام که آموزش و پرورش طی این مدت بیشترین بار اسکان و پذیرش مسافران نوروزی را بر عهده گرفته است و انتظار داریم همه دستگاه‌ها در این زمینه یار و مددکار ما باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در بازدید از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان شهر کرمانشاه با ابراز خرسندی از عملکرد ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش ارزیابان در روزهای نخست نوروز 1401، نحوه خدمات رسانی در ستاد اسکان فرهنگیان مناسب بیان شده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه در روزهای پایانی سال گذشته دستورالعمل پذیرش و اسکان مسافران صادر شد، خوشبختانه تمامی همکاران ما در آموزش و پرورش استان با تلاش شبانه‌روزی خود امکانات لازم را برای اسکان مهمانان فرهنگی و دیگر مسافران فراهم کرده‌اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه بهمن نریمانی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان با بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد اسکان فرهنگیان در سال های گذشته، خواستار تلاش بیشتر تمام اعضای زحمتکش ستاد برای رفع نواقص احتمالی شد. وی هم چنین برای ارزیابی عملکرد اماکن اقامتی، به طور سرزده از چند مدرسه و خانه معلم بازدید به عمل آورد.

نریمانی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان با جمعی از گردشگران حاضر در این ستاد به گفتگو نشست و از نزدیک در جریان میزان رضایت آنها از نحوه میزبانی و کم و کیف ارائه تسهیلات به گردشگران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار