ستاد اسکان فرهنگیان اقدامی برای رفاه فرهنگیان در محدوده امکانات آموزش و پرورش است

رودهن(پانا)‌ - نائب رئیس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش رودهن، تشکیل ستاد‌های اسکان فرهنگیان در سراسر کشور را اقدامی برای خدمت و رفاه حال فرهنگیان در محدوده بودجه و امکانات نهاد عظیم آموزش و پرورش برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اسکان فرهنگیان اقدامی برای رفاه فرهنگیان در محدوده  امکانات  آموزش و پرورش است

معین ‌پاکزاد نایب رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش رودهن در گفتگو با پانا پیرامون روند اجرایی این ستاد در رودهن گفت: این ستاد از ۲۵ اسفندماه کار خود را به صورت کاملا عملیاتی بر طبق روال سال‌های قبل آغاز کرده است و تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ آماده پذیرش میهمان‌های نوروزی از سراسر کشور جهت اقامت در رودهن‌، است.

وی افزود: در هفت مدرسه ستاد اسکان مستقر شده است که از این‌تعداد ۶ مدرسه در رودهن و یک مدرسه در آبعلی تجهیز و آماده خدمت رسانی است، همچنین در این هفت مکان اسکان، تعداد ۴۰ کلاس درس آماده شده است که ۱۶ کلاس به صورت ویژه مجهز به تخت، تلویزیون، یخچال، فرش شده‌اند که البته الویت اسکان در این ۱۶ کلاس با مسافران فرهنگی است و در مجموع مدارس طالقانی، تربیت، حاج‌محمد‌ابراهیمی، سجادیان، ایمان و ارشاد در ستاد اسکان رودهن فعال و آماده پذیرایی است.

پاکزاد بیان کرد: ستاد اسکان رودهن زیرنظر زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس ستاد فعالیت می‌کند و از ۲۵ اسفند تاکنون حدود ۵۵ مسافر میهمان رودهن بوده‌اند و تمامی کارکنان این ستاد تمام‌ تلاش خود را انجام می‌دهند تا زمان استقرار خدمت‌رسانی‌ها و ارائه امکانات در حد توان آموزش و پرورش به بهترین نحو ممکن ارائه تا درصد بالایی از رضایت مسافران رو بتوانیم جلب کنیم و گامی کوچک‌ در جهت رفاه و آسایش حال‌شان در مسافرت نوروزی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با وجود همه مشکلات مالی و کمبود بودجه در تمام‌مناطق کشور در ستاد‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های لازم و متناسب با رفاه حال فرهنگیان در شهرهای مختلف را انجام داده است تا علاوه بر این‌که یک‌ نهاد تربیتی و آموزشی است و در این زمینه‌ها در جامعه وظایف سنگینی دارد، وظیفه خود را در تامین آسایش تمام مردم به ویژه فرهنگیان با توجه به بودجه و امکانات موجود در هر شهری در ایران انجام دهد.

پاکزاد تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و حفظ سلامت مسافران، اقدامات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های کرونا بسیار جدی پیگیری می‌شود، مسلما ستاد اسکان در مقابل سلامتی میهمان خود در مقابل کرونا بسیار مسئولیت پذیر و متعهد عمل می‌کند و تا روز پایان مرتب تحت نظارت و بازدید قرار خواهد گرفت تا اهمال‌کاری در زمینه بهداشت به هیچ وجه انجام‌نشود.

وی تأکیدکرد: تاکنون فرماندار شهرستان‌دماوند، شهردار رودهن و بسیاری دیگر از مسئولانشهری از ستاد اسکان بازدید و کیفیت آن را بررسی و اظهار نظر کرده‌اند، همچنین روند اجرایی کار بسیار مورد حمایت و پیگیری مدیر آموزش و پرورش رودهن قرار دارد تا کوتاهی صورت نگیرد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار