سبزی پلو با ماهی، شام شب عید مددجویان تهرانی

تهران (پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن بازدید از گرمخانه‌‌های مناطق ۱۵ و ۲۰ و مرکز زخم باز پایتخت گفت شب عید امسال مددجویان کلانشهر تهران در همه مراکز تحت پوشش علاوه بر شرکت در جشن سال نو، مهمان سفره ایرانی و شام سبزی پلو با ماهی خواهند بود.

کد مطلب: ۱۲۶۵۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سبزی پلو با ماهی، شام شب عید مددجویان تهرانی

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، محمد امین توکلی‌زاده در بازدیدی سرزده از گرمخانه‌های ۱۵و ۲۰ به همراه معاونان اجتماعی این مناطق از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مراکز و وضعیت ارائه خدمات به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در ۱۵ روز گذشته برنامه‌ریزی کرده تا در شب‌های منتهی به سال جدید در مددسراها و سامان سراهای پایتخت برنامه‌های ویژه بهار مهدوی و نوروزی اجرا شود، افزود: مددجویان در کنار چهره‌های شناخته شده هنری، ورزشی و فرهنگی به استقبال از بهار ۱۴۰۱ می‌روند.

توکلی‌زاده همچنین از پذیرایی شهربازی برج میلاد از کودکان کار و ایتام در ساعات عید نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در مجموعه برج میلاد با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از جمله آتش‌بازی در کنار کودکان کار و ایتام سال نو را جشن می‌گیریم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در ادامه بازدید سرزده از مددجویان مسن پایتخت، پس از استماع گزارش عملکرد معاون اجتماعی منطقه ۱۵، از اقدامات انجام شده قدردانی و بر ارائه هر چه بهتر خدمات کریمانه به مددجویان و افراد آسیب‌دیده این منطقه تاکید کرد. همچنین خواستار افزایش ارائه خدمات اجتماعی به افراد آسیب دیده شد.

توکلی‌زاده در ادامه بازدید از مرکز فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰، در گفتگو با مشاوران و مددکاران اجتماعی بر لزوم حفط کرامت و جایگاه انسانی افراد آسیب دیده نیز تاکید مضاعف کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان این بازدید با مددکاران گرمخانه‌ منطقه ۲۰ گفتگو کرد و خواستار جلب هر چه بیشتر کمک خیرین و گروه‌های جهادی به منظور بازگشت افراد آسیب‌دیده به جامعه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار