به مناسبت سالروز شهدا

برنامه آلاله های آسمانی در اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - به مناسبت بزرگداشت روز شهدا برنامه آلاله های آسمانی به همت فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از 29 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه آلاله های آسمانی در اصفهان برگزار می‌شود

سعید صرامی مدیر فرهنگسرای پایداری شهرداری اصفهان گفت: برنامه ویژه ای در گلستان شهدا اصفهان ویژه ایام نوروز 1401 برای اولین بار بمناسبت شهدای مشاغل مختلف اصفهانی برگزار و در این برنامه معرفی و از خانواده های این شهیدان تجلیل بعمل می آید.
وی افزود: آیتم های هنری دیگری نیز همچون، برنامه اجراهای گروه سرود، نمایش، راویان دفاع مقدس که به همین مناسبت فرهنگسرای پایداری در این برنامه از خادمان و راویان فعال در سال۱۴۰۰ توسط معاون محترم فرهنگی شهردارتجلیل و تقدیر بعمل می آید.
مدیر فرهنگسرای پایداری وابسته به اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال جدید را با معرفی ۱۴ شهید معرفی نشده شروع می کند، چرا که هر کدام از این شهدا مانند مرواریدی در صدف اقیانوس بیکران ایثار ؛ گمنام بودند و بنا داریم این مرواریدها را امسال از صدف بیرون‌ آورده تا همشهریان اصفهانی از این اقیانوس بیکران تزریق روحی کنند.
صرامی بیان کرد: امسال از ۲۹ اسفند الی۱۳ فروردین هر روز یک شهید به مردم معرفی شده و بر سر مزار آن شهید برنامه های جنبی مثل روایت راوی همرزم شهید، اجرای سرود، پیام مردم به شهید و هم عهدی با آن شهید برگزار می شود.
در خلال برنامه از محتواهای وصیت نامه شهید که در اختیار مردم گذاشته می‌شود مسابقه ای نیز همراه با جوایز ارزنده تعلق می گیرد.
نام این شهدا به شرح زیر است که امسال این شهیدان معرفی می شوند.
شهید علی قوچانی
شهید سعید چشم به راه
شهید طاهرزاده
شهیدسیدحسین روح الامین
شهید محمدجعفر نصر اصفهانی
شهید غلامرضا آقاخانی
شهید عبدالله میثمی
شهیدحجه الاسلام علی اکبر اژه ای
شهید حسین برونسی
شهید علی رضا راسخ ثابت قدم
شهید عرب
شهیدمحسن صفوی
شهید اقا بابایی
شهید افشار

دانش آموز خبرنگار : رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار