رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

حفظ میراث معنوی شهدا و ایثارگران کمترین وظیفه ماست

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم «بزرگداشت روز شهدا» و تجلیل از همکاران جانباز و ایثارگر، اظهار کرد باید فداکاری شهیدان را ارج نهاده و میراث معنوی و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حفظ میراث معنوی شهدا و ایثارگران کمترین وظیفه ماست

مراسم بزرگداشت روز شهدا و تجلیل از همکاران جانباز، رزمنده و ایثارگر با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و معاونان حوزه ستادی سازمان نوسازی مدارس کشور و همکاران برگزار شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم ضمن تبریک اعیاد فرخنده ماه شعبان و مناسبت‌های این ماه پر برکت که مقارن شده است با «روز بزرگداشت شهدا» در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت، اظهار داشت: شهیدان با بذل و ایثار جان خود حق بزرگی بر گردن ما دارند و آرامش امروز ما مرهون خون شهداست. کمترین وظیفه ما ارج نهادن به فداکاری آنها رو حفظ میراث معنوی و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

رخشانی‌مهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نقش حیاتی آنها در صیانت از ارزش‌های ملی و اسلامی و پاسداری از وطن در برابر دسیسه‌های دشمنان برشمرد و این مناسبت‌ها را تنها بهانه‌ای برای یادآوری ادای دین به این عزیزان و پاسداشت جایگاه والای آنان دانست.

وی حضور همکاران خانواده معظم شهیدان و ایثارگران را موجب برکت در سازمان نوسازی مدارس دانست و افزود: تلاشگران مجموعه تعلیم و تربیت که هر یک به نحوی در ساختن آینده نسل انقلابی می کوشند، با احیای ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا سهم بسزایی در تربیت فرزندان دارند و ما نیز در این امر مهم مسئولیت داریم.

حاضرین در جلسه نیز نکته نظراتی پیرامون موضوعات مربوط به ایثارگران و ذکر خاطراتی از شهدا و دوران دفاع مقدس بیان کردند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبودی از همکاران جانباز و ایثارگر و خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار