مدیر آموزش و پرورش ناحیه بهارستان دو:

آموزش و پرورش بهارستان دو بر توسعه فعالیت‌های پرورشی جدیت دارد

بهارستان دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه بهارستان دو در جلسه شورای آموزش و پرورش بهارستان دو بر توسعه فعالیت های پرورشی و فضاهای پرورشی و تاثیرگذار بودن ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بهارستان دو بر توسعه فعالیت‌های پرورشی جدیت دارد

جلسه شورای آموزش و پرورش در اداره آموزش و پرورش بهارستان دو با حضور جمعی از مسئولین از جمله عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام‌جمعه بخش بوستان، احمد اسدپور مدیر آموزش و پرورش بهارستان‌دو، داریوش عبدی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهارستان‌دو و همچنین روح‌الله چراغی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و رئیس سازمان دانش‌آموزی بهارستان‌دو برگزار شد.

اعضای شورای آموزش و پرورش بهارستان‌دو در ایام نزدیک به تعطیلات نوروزی با هدف تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده، ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام‌ شده و تاکید بر توسعه فضاهای آموزشی و فعالیت پرورشی به گفتگو پرداختند.

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد یگانه منجی عالم بشریت(عج) باتوجه به افزایش آمار دانش‌آموزی، تراکم بالای دانش‌آموزی و استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان منطقه در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی بر ضرورت ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

احمد اسدپور رئیس آموزش و پرورش بهارستان‌دو در رابطه با ایجاد فضاهای پرورشی اظهار کرد: ایجاد فضاهای پرورشی از جمله مدارس که به عنوان خانه دوم دانش‌آموزان نقش مهم در تعلیم و تربیت رسمی فرزندان دارد و مکان معماری مدرسه در چگونگی شکل‌گیری رفتار، شخصیت و یادگیری دانش‌‌آموزان تاثیرگذار است.

در ادامه وی مشارکت ارگان‌های شهرستان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز را برای بهبود تمامی بسترهای خوب درخشیدن را در این شرایط مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های انجام‌شده و پیش‌بینی شده در حوزه فضای آموزشی به خوبی درحال پیگیری است.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار