نماینده ملارد در مجلس شورای اسلامی:

معلمان جزو تاثیرگذارترین اقشار در انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس هستند

ملارد (پانا) - نماینده ملارد در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای فرهنگی گفت فرهنگیان در زمان دفاع‌ مقدس با حضور جانانه خود در عرصه مجاهدت و تربیت دانش‌آموزان انقلابی، اثرگذاری غیرقابل انکار خود را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان جزو تاثیرگذارترین اقشار در انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس هستند

حسین حق‌وردی، نماینده ملارد در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در مراسم گرامیداشت شهدای فرهنگی بیان کرد: شهادت کار دشواری است و تصمیم‌گیری، عمل کردن و به درجه شهادت رسیدن، شجاعت و توفیق می‌خواهد.

وی با اشاره به تذکر قرآن در مورد مقام شهدا، ادامه داد: برترین تعابیر در قرآن مربوط به شهدا است و به‌جز کلمه شهید، واژه‌ای برای عظمت و جاودانگی مقام آن‌ها، قدرت توصیف جایگاه آن‌ها را ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: عزت و اقتدار کنونی ما، از عمل شهدا است و جمهوری اسلامی ایران با لطف و جان‌فشانی شهدا، به درجه‌ای از عزت و اقتدار رسیده که تمام تلاش‌های دشمنان برای شکست ما، ناکام مانده است.

حق‌وردی پیرامون پیشرفت ایران بعد از انقلاب تصریح کرد: اثرگذاری کشور ما بعد از انقلاب اسلامی، در تحولات جهانی بیشتر شده و قابل قیاس با زمان قبل از انقلاب نیست، ما به این اقتدار نیاز داریم و برای حفظ این اقتدار، باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای فرهنگی نقش خود را به بهترین وجه ممکن ایفا کردند، جانانه وارد عرصه مجاهدت شدند و دانش‌آموزان را با ارزش‌های انقلاب تربیت کردند، اثرگذاری فرهنگیان در دفاع مقدس غیرقابل‌انکار است و معلمان جزو انقلابی‌ترین اقشار جامعه هستند که با وجود کم‌لطفی‌ها نسبت به این قشر تلاشگر، وظایف خود را بدرستی ایفا می‌کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار