مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

118 شهید دانش‌آموز و۲۲ شهید معلم، برگ زرین افتخار بجنورد هستند

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد ۱۱۸ شهید دانش‌آموز و۲۲ شهید معلم، برگ زرین افتخار بجنورد هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
118 شهید دانش‌آموز و۲۲ شهید معلم، برگ زرین افتخار بجنورد هستند

با حضور رئیس اداره فرهنگی،هنری آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد و مسئولین ذیربط مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان فداکار، شهید لندی و اختتامیه بیست‌و دومین جشنواره پرسش مهر شهرستان بجنورد برگزار شد.

در ابتدای مراسم، موسی علی نیا گفت: تعداد ۵ هزار نیروی شاغل آموزش وپرورش مطابق با اهداف سند تحول بنیادین حرکت می کنند که در این راستا بر اساس فرامین دستورالعمل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دانش آموزانی اخلاق مدار، علم آموز، مهارت آموز، پرسشگر، مطالبه گر و تمام ساحتی، تربیت می شوند که امیدواریم این مهارت ها با روحیه ایثار، مقاومت و فداکاری همراه باشد چرا که هم اکنون امنیت کشور، مرهون فداکاری های شهیدان جنگ تحمیلی است.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد، عنوان کرد: مباحث تربیتی و فرهنگی باید در اولویت کار حوزه آموزش و پرورش قرار بگیرد و در این راستا از ظرفیت خانواده ها هم می‌توان استفاده بهینه برد.
دلاور آوازه ادامه داد: طرح جشنواره نوجوان فداکار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد تا فداکاری های شهیدان عزیزمان ازجمله شهید لندی و شهید فهمیده در ذهن دانش آموزان تداعی شود و با تولید آثار هنری خود، شیوه زندگی و فداکاری های این شهیدان عزیز را الگو و اسوه زندگی خود قرار دهند.

آوازه اعلام کرد: در سال جاری، افتخار کسب ۷۹ رتبه برگزیده از ۱۰۳ رتبه برگزیده استانی در جشنواره پرسش‌ مهر وکسب ۲۶ رتبه برگزیده از ۳۰ رتبه برگزیده استانی در جشنواره نوجوان فداکار، شهید لندی را در شهرستان بجنورد، داشتیم.
در پایان از برگزیدگان جشنواره نوجوان فداکار، شهید لندی و بیست و دومین جشنواره پرسش مهر با اهداء لوح یادبود و هدایا، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار