تجلیل از فرزندان شهید اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام

ایلام ( پانا ) - علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ابراز امیدوار کرد بتوانند گوشه ای از زحمات و مشقت‌هایی که خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران داشته اند را جبران کنند و ادامه دهنده‌ مسیری باشند که پدران رفته‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فرزندان شهید اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، به مناسبت بزرگداشت یاد شهدا، با حضور علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان از تعدادی از فرزندان شهید زیرمجموعه این اداره کل تجلیل شد.

علی درویشی مدیر‌ کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست ضمن گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: انقلاب ما مدیون خون شهداست و الان هم و در این برهه زمانی اگر خانواده شهدا و ایثارگران نباشند مشکلاتی برای کشور پیش می آید.

درویشی از تلاش های اداره شاهد و ایثارگران برای برگزاری این نشست تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم گوشه ای از زحمات و مشقت‌هایی که خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران داشته اند را جبران کنیم و ادامه دهنده‌ مسیری باشیم که پدران ما رفته اند.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور محمدرضا ولدبیگیان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی و حمید عبدی سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان، از ۷ نفر از فرزندان شهید این اداره کل تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار